در گفت‌وگو با پانا

عضو شورای شهر تهران: سیاست شفاف‌سازی مدیریت شهری متوقف نمی‌شود

میرلوحی: هر جایی که بتوانیم قدمی به سمت شهر هوشمند برمی‌داریم

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران می‌گوید راهبرد مدیریت شهری شفاف‌سازی است و این شفاف‌سازی به خاطر رقبا انجام نمی‌شود بلکه به خاطر افزایش سرمایه اجتماعی است.

کد مطلب: ۹۰۱۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
عضو شورای شهر تهران: سیاست  شفاف‌سازی مدیریت شهری متوقف نمی‌شود

محمود میرلوحی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به عملکرد کمیته شفاف‌سازی و نقدهایی که به آن می‌شود، اظهار کرد: به جد معتقدیم که در اوضاع فعلی کشور سرمایه‌های اجتماعی به شدت آسیب دیده است. ما به عنوان مدیریت شهری راهبرد شفاف‌سازی را به خاطر رقبای خود دنبال نمی‌کنیم بلکه به خاطر مردم است، چون می‌دانیم این روش‌ها در مسیر افزایش و ترمیم سرمایه اجتماعی است.

وی افزود: اخیرا پژوهش و پیمایشی درباره وضع مدیریت شهری و سرمایه‌های اجتماعی انجام شد که نشان می‌دهد جایگاه اجتماعی شورا و شهرداری در مقایسه با بقیه دستگاه‌ها وضع بهتری دارد که این موضوع را ناشی از سیاست‌های شفاف‌سازی در عملکرد می‌دانیم. البته مخالفانی داریم و هر کاری هم کنیم می‌گویند کافی نیست در حالی که حاضر نیستند هیچ بخشی و هیچ سهمی از کارهایی که کرده‌اند را آفتابی و عیان کنند.

این عضو شورای شهر تهران راهبرد مدیریت شهری شفافیت است، گفت: راهبرد ما شفافیت است تا جایی که جامعه قانع شود و رقبا را وادار به تبعیت از این سیاست کند و ما در زمینه شفافیت متوقف نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه یک‌سوم مصوبات برنامه سوم شهرداری تهران مربوط به شهر هوشمند است، گفت: شهر هوشمند سه پیام (تحول اقتصاد آینده تهران و کلانشهرها، خدمات سامانه‌های دیجیتال و شفافیت و مبارزه با فساد) دارد که برنامه‌ها با این سه هدف اجرا می‌شود و بودجه سال 98 نیز این موارد در نظر گرفته شده است و هر جایی که بتوانیم قدمی به سمت شفافیت و شهر هوشمند برمی‌داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار