رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان:

دوستی با طبیعت از منش‌های سازمان دانش آموزی است

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان در مراسم روز درخت کاری که روز گذشته و با حضور معاون آموزش ابتدایی استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان، معاون سازمان استان و مسئولان سازمان دانش آموزی نواحی 1 و 2 و در مدرسه فرزانگان 2 همدان برگزار شد در جمع دانش آموزان این مدرسه، آن ها را  به فرهنگ درخت کاری و مراقبت از محیط زیست دعوت کرد.

کد مطلب: ۹۰۱۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دوستی با طبیعت از منش‌های سازمان دانش آموزی است

رضا میرزایی با اشاره به این که در تعالیم اسلامی کاشت درخت و نهال بسیار مورد توجه قرار گرفته است گفت: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: هر کس در این دنیا نهالی بکارد خداوند در قیامت برای او درختی خواهد کاشت.
میرزایی گفت: امامان و پیشوایان ما در روایات خود در مورد درخت کاری فرمایشاتی داشته اند که ما نیز باید پیرو سخنان آن ها باشیم.
رئیس سازمان دانش آموزی همدان ضمن بیان این حدیث که وقتی کسی یک نهال می کارد خداوند همواره ثواب آن درخت را مانند صدقه برای او در نظر دارد اظهار کرد: همه ما باید در جهت ایجاد و انتقال فرهنگ درخت کاری تلاش کنیم و به محیط زیست اهمیت دهیم.
او در ادامه افزود: یکی از منش ها در سازمان دانش آموزی دوستی با طبیعت است و ما تلاش می کنیم که به دانش آموزان آموزش دهیم که مراقب درختان و فضای سبز باشند چراکه همه این نعمت ها امانت در دست ما هستند و باید آن ها را به نسل بعد انتقال دهیم.
رضا میرزایی در پایان سخنان خود از مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 و مدیران و معاونان مدرسه فرزانگان به خاطر برگزاری این مراسم و زحماتی که می کشند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار