اعلام نرخ مصوب آجیل و خشکبار در شیراز

شیراز (پانا) - رئیس اتحادیه عمده فروشان موادغذایی شیراز، از یکسان سازی قیمت ها و اطلاع رسانی به شهروندان، در خصوص نرخ فروش انواع آجیل و خشکبار خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نرخ مصوب آجیل و خشکبار در شیراز

به نقل از ایرنا، به گفته‌ی عبدالله رزاق‌منش نرخ هرکیلوگرم آجیل چهار مغز در روزهای پایانی سال 97 و نوروز 98، از 100 تا 124 هزار تومان تعیین شده است.

وی اظهار داشت: هر کیلوگرم آجیل 6 مغز در شیراز از 90 تا 110 هزار تومان در واحد های عرضه کننده مواد غذایی عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه عمده فروشان موادغذایی شیراز گفت: هرکیلوگرم پسته در بازار شب عید شیراز از 180 تا 240 هزار تومان به فروش می رسد.

وی ادامه داد: با توجه به این که خلال پسته تنها درجه های یک و دو دارد به ترتیب به قیمت 440 و 400 هزار تومان عرضه می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز، دلیل اصلی نرخ گذاری آجیل در سه درجه را ایجاد حق انتخاب برای خریداران و تهیه خشکبار مرغوب و با کیفیت عنوان کرد.

رزاق‌منش اظهار داشت: طبق بررسی انجام شده، قیمت‌های ارائه شده از میانگین کف فروش مراکز برخی از کلانشهرهای کشور کمتر و متعادل‌تر است، به عنوان نمونه، قیمت آجیل چهارمغز در شهر تبریز که مهد خشکبار است بین 155 الی 240 هزارتومان قیمت گذاری شده است.

وی اضافه کرد: آجیل فروشان شیراز به جهت رعایت حقوق شهروندان به حداقل سود ممکن در شرایط فعلی اکتفا نموده اند تا بتوانند در شادی مردم سهیم باشند.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز به شهروندان توصیه کرد: برای رعایت مسائل بهداشتی و تضمین سلامت، آجیل و خشکبار را از 165 واحد صنفی معتبر سطح شهر خریداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار