کاشان صاحب 12 مقام برتر مسابقات ورزشی مدارس استان اصفهان شد

کاشان ( پانا) - کارشناس مسوول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از کسب 12 مقام برتر مسابقات ورزشی مدارس استان اصفهان توسط دانش آموزان ورزشکار این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کاشان صاحب 12 مقام برتر مسابقات ورزشی مدارس استان اصفهان شد

بهمن عبدالهی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات دانش آموزان کاشان توانستند پنج مقام قهرمانی،سه مقام نائب قهرمانی و چهار مقام سومی را به دست آورند.

وی افزود: در گروه پسران تیم فوتسال متوسطه اول به هدایت میثم حسان و مرتضی کافی زاده، تنیس روی میز متوسطه دوم با مربیگری فرهاد فرهومند و حسین جندقیان و تیم والیبال متوسطه دوم با هدایت مرتضی حمامی و ابراهیم بهرام مقام اول را کسب کردند.

وی تصریح کرد: تیم های دو و میدانی متوسطه اول و دوم به سرپرستی حسن فخرالدینی، حسین عبدالهی و محسن هاشمی، مقام دوم و تیم والیبال متوسطه اول با سرپرستی اصغر عموزاده و مهدی واحدی و تیم بسکتبال متوسطه اول با هدایت علی کمالی و ابوالفضل مهدیه به مقام سوم این مسابقات رسیدند.

کارشناس مسوول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در گروه دختران، تیم والیبال متوسطه اول به مربی گری زهرا فرخیار و آمنه فرجی، تیم دو و میدانی به مربی گری مرجان حبیبی و حنانه اسمعیل زاده مقام اول استان اصفهان را بدست آوردند.

وی افزود: تیم بدمینتون متوسطه اول به مربی گری مریم بختی و معصومه جهانی مقام دوم و تیم های فوتسال متوسطه اول دختران

با هدایت اکرم علیزاده و محبوبه منصوری و دو ومیدانی متوسطه دوم با هدایت مرجان حبیبی و مریم ملکی مقام سوم را به دست آوردند.

عبدالهی تصریح کرد: تیمهای قهرمان استان اصفهان همراه با تیم والیبال متوسطه اول پسران کاشان تابستان آینده در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

به گزارش پانا، مسابقات ورزشی مدارس شهرستان کاشان با حضور چهار هزار نفر از دانش آموزان این شهرستان از آبان ماه گذشته آغاز شد و تیمهای منتخب انجمن های ورزشی در مسابقات بین مدارس استان اصفهان شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار