بهبودى و بیضایى بازیگران «ریست» شدند

تهران (پانا) - رضا بهبودى و سودابه بیضایى بعنوان بازیگران فیلم «ریست» به کارگردانى محمدرضا لطفى و تهیه کنندگى امیر سیدزاده انتخاب شدند.

کد مطلب: ۹۰۰۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بهبودى و بیضایى بازیگران «ریست» شدند

به گزارش مشاور رسانه اى پروژه، پس از مذاکره با چند گزینه سینمایى و تئاترى در نهایت رضا بهبودى و سودابه بیضایى بعنوان بازیگران اصلى فیلم سینمایى «ریست» به نویسندگى و کارگردانى محمدرضا لطفى و تهیه کنندگى امیر سیدزاده انتخاب شدند تا در روزهاى آینده مقابل دوربین بروند.

این دومین همکارى رضا بهبودى با محمدرضا لطفى است که پیش از این نیز در فیلم سینمایى «روایت ناپدید شدن مریم» با نقش مرتضى حسینى این همکارى صورت گرفته بود، اما سودابه بیضایى در اثر قبلى لطفى حضور نداشت و اولین همکارى آنها در «ریست» شکل مى گیرد.

«ریست» بعنوان دومین فیلم بلند محمدرضا لطفى، فیلمى جسورانه با فیلمنامه اى چالش برانگیز است که با فرم و شکلى متفاوت نیز ساخته خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: احساس مى کنم دیوونه شدم...یه جورایى به تمام دوربین هاى مداربسته که دارن آدم رو کنترل می کنن حساسیت پیدا کردم...اونقدر توى این ماجرا غرق شدم که احساس مى کنم پشت همه این دوربینا یه نفره...یه نفر که چهار چشمى داره منو نگاه مى کنه!

عوامل «ریست» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمدرضا لطفى، تهیه کننده: سید امیر سید زاده، مدیر فیلمبردارى: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، طراح گریم: پدرام زرگر، صدابردار: علی گراکویى، تدوین: بابک قائم، مدیر تولید: محمد سید زاده، جانشین تولید: حامد آزادى، دستیار اول کارگردان: مرجان بقایى و مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار