امام جمعه زاهدان: کار آموزش و پرورش یک مجاهدت فرهنگی است

زاهدان(پانا)- به گفته ی امام جمعه ی زاهدان و نماینده ی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، کار آموزش و پرورش یک مجاهدت فرهنگی است که نقشی بسیار مهم و تاثیر گذار در سطح جامعه دارد.

کد مطلب: ۹۰۰۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه زاهدان: کار آموزش و پرورش یک مجاهدت فرهنگی است

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی اظهار کرد: اهمیت و ارزش کار آموزش و پرورش بسیار بالاست به جهتی که امروز ما در موقعیت حساسی قرار داریم و برای بهبود این شرایط نیازمند محتوای آموزش و پرورش هستیم.

او ادامه داد: آموزش و پرورش، رشد و کمال را در جامعه فراهم می‌کند که این خود یک اثر ماندگار و مفید برای همه است.

محامی ابراز کرد: در استان سیستان و بلوچستان محرومیت ها و کمبود های قابل بر طرف شدن وجود دارد لذا مردم و مسئولین نباید مایوس شوند. از این روی دادن امید به جامعه یکی از وظایف مسئولین است.

امام جمعه زاهدان عنوان داشت: یکی از مسئولیت ها و نقش آفرینی های آموزش و پرورش، تربیت و آماده کردن آینده سازان جامعه برای خدمت به این کشور است چرا که امروز دشمن بر آن است که بر روی جوان و نسل جدید تاثیر گذاری کند.

نماینده ی ولی فقیه در استان بیان داشت: باید محتوای آموزش و پرورش را به درون مدارس ببریم و وضعیت را به گونه ای سامان بخشیم که شاخص های آموزش و پرورش در مدارس به بهترین نحو رعایت و اجرا شود.

حجت الاسلام محامی تصریح کرد: عمده ی مشکلات استان سیستان و بوچستان، فقر فرهنگی، اقتصادی و امنیتی است که همه این موارد با مدیریت صحیح و برنامه ریزی های درست رفع خواهد شد.

امام جمعه ی زاهدان و نماینده ی ولی فقیه در استان، در پایان تاکید کرد: همه ی ارگانها باید آموزش و پرورش را یاری کنند و ما هم اعلام می کنیم که تا حد امکان از آموزش و پرورش حمایت کنیم و در مواقع نیاز به کمک آن بیاییم.

خبرنگار/ مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار