لونی: اجرای اصولی فرآیند بازرسی در مدیریت جامع عاملی برای بقای سازمان است

تهران (پانا)- مدیر منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اجرای اصولی فرآیند بازرسی در مدیریت جامع عاملی برای بقای سازمان است و پاسخگویی به شکایات در کمترین زمان ممکن از اصول اصلی نظارت و ارزیابی این منطقه می باشد.

کد مطلب: ۹۰۰۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
لونی:  اجرای اصولی فرآیند بازرسی در مدیریت جامع عاملی برای بقای سازمان است

جلسه ی ارزیابی و عملکرد با حضور لونی مدیر منطقه، امیری کارشناس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش، معاونین،کارشناس مسئولان تمامی واحد ها، نماینده مدیران ابتدایی، متوسطه اول و دوم در سال هنر و الفبا در خصوص سامانه ارزیابی و نحوه ی بارگزاری مستندات برگزار گردید.

لونی ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند همکاران با توجه به پایان سال گفت؛ اجرای اصولی فرآیند بازرسی در مدیریت جامع عاملی برای بقای سازمان است و پاسخگویی به شکایات در کمترین زمان ممکن از اصول اصلی نظارت و ارزیابی این منطقه می باشد.

وی افزود؛ در سال تحصیلی 98-97 نظارت مستمر در خصوص بازدید از مدارس توسط واحد ارزیابی منطقه، انجام گرفته است و هدف اصلی نظارت درون خانواده بوده و سعی در رفع اشکالات موجود در مدارس را دارد و بیشترین درصد تخلفات در مدارس آموزش و پرورش منطقه ناشی از عدم آگاهی است.

در ادامه جلسه امیری مواردی را در خصوص سامانه نظارت و ارزیابی بیان نمود و توضیحات جامع درمورد نحوه ورود به سایت و بارگزاری مستندات خواسته شده از مدیران ابتدایی، متوسطه اول و دوم و ارزیابان منطقه آموزش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار