معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در آیین اختتامیه استانی مسابقات قرآن ،عترت و نماز فرهنگیان :

خدمت در سایه منشور نورانی قرآن ، عترت و نماز افتخار ما در آموزش و پرورش است

بجنورد (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز فرهنگیان گفت :خدمت در سایه منشور نورانی قرآن ، عترت و نماز افتخار ما در آموزش و پرورش است .

کد مطلب: ۹۰۰۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمت در سایه منشور نورانی قرآن ، عترت و نماز افتخار ما در آموزش و پرورش است

آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز فرهنگیان به میزبانی شهرستان جاجرم برگزار شد .

علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی در این مراسم با اشاره به نقش والای قرآن و عترت درتربیت و هدایت انسانها گفت : خدمت در سایه منشور نورانی قرآن ، عترت و نماز افتخار ما در آموزش و پرورش است .

وی ضمن تقدیر از میزبانی خوب شهرستان جاجرم در برگزاری این مسابقات گفت : در مرحله اول این مسابقات حدود 860 نفر از همکاران فرهنگی شرکت کردند که 64 نفر از برگزیدگان به مرحله استانی راه یافتند .

شورزاده همچنین از استقبال خوب دانش آموزان و فرهنگیان استان از طرح ملی حفظ جزء 30قرآن کریم خبر داد و گفت : حدود 45 هزار نفر تا کنون در این طرح ثبت نام کرده اند که نشان از جایگاه والای قرآن در میان دانش آموزان و فرهنگیان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه جاجرم نیز در سخنانی بر اهمیت عمل به دستورات قرآن تأکید کرد و گفت :وظیفه ما در قبال قرآن ، معرفت و تدبر در آیات این کتاب آسمانیست .

وی افزود : قرآن کتاب کامل و جامع و نقشه راه زندگانی انسان است و سعادت و رسیدن به کمال بشریت در گرو عمل به دستورات و رهنمود های آن است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار