وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خانواده شهید فرهنگی قنبری:

شهدای فرهنگی افتخاری مضاعف برای خانواده آموزش و پرورش هستند

بوشهر(پانا)_وزیر آموزش و پرورش گفت: شهدای فرهنگی افتخاری مضاعف برای خانواده آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۹۰۰۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
شهدای فرهنگی افتخاری مضاعف برای خانواده آموزش و پرورش هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، سید محمد بطحائی در دیدار با خانواده شهید فرهنگی قنبر قنبری در عسلویه اظهار داشت: امروز که روز جمعه است و اول ماه رجب است این توفیق نصیب ما شد که خدمت خانواده محترم شهید قنبری برسیم.

وی اضافه کرد: شهید قنبری یک از چهار هزار شهید فرهنگی کشور است و این شهدا مایه افتخار برای همه هستند. شهدای فرهنگی برای خانواده آموزش و پرورش افتخاری مضاعف هستند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: وقتی که ما مسائل و مشکلات فراروی کشور را می‌بینیم و وقتی شرایط کشور و دشمنی‌های بسیار خصمانه را می‌بینیم به این باور می‌رسیم که آن چیزی که گره‌ها را باز می‌کند و مسیر را هموار می‌کند دعای شهدا است و نه کارهای مسئولان است.

وی افزود: شهید قنبری شهید فرهنگی این منطقه است و مایه افتخار این منطقه است و به ویژه که این شهید فارغ‌التحصیل تربیت‌معلم بوده است و از ابتدا مسیر خود را در مسیر تعلیم و تربیت انتخاب کرده بود.

شایان ذکر است شهید قنبر قنبری معلم راهنمایی رشته تجربی در جم و ریز و تنها شهید فرهنگی شهرستان عسلویه است که در سال1342 در شهر بیدخون متولد شد و در تاریخ 4 دی 1365 در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار