آئین گرامیداشت هفته امور تربیتی در آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا)- با حضور مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی آئین گرامیداشت هفته امور تربیتی در سالن امام علی (ع) آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آئین گرامیداشت هفته امور تربیتی در آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد

محمد مجرد در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بنیانگذاران هفته امور تربیتی، به نقش و جایگاه فعالیت های نهاد امور تربیتی در نظام تعلیم و تربیت کشور اشاره کرد و گفت: مربیان تربیتی مروج ارزش های اصیل انسانی و زندگی بخش و اندیشه های رفیع برای دانش آموزان و آینده سازان میهن هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با بیان اینکه امور تربیتی در طول 4 دهه عمر پر برکت انقلاب عشق و دلدادگی خود به نظام و ارزش های والای آن را بخوبی به نمایش گذاشته اند، افزود: مربیان تربیتی افسران جنگ نرم و سربازان گمنام تربیتی و پرورشی در مدارس می باشند.

وی رشد و پویایی تربیتی بر مبنای اصول و مفاهیم قرآنی و اسلامی، توسعه فعالیت های اخلاق محور، صیانت از داشته ها و مرزهای فرهنگی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، تحکیم بنیان مقدس خانواده و ایجاد نشاط و شادابی در مدارس را از اهم فعالیت های امور تربیتی در مدارس برشمرد و خاطرنشان کرد: بر اساس زیر نظام های 6 گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش نقش حساس و پر رنگی است.

مجرد الگوسازی صحیح برای دانش آموزان برای قبول مسئولیت های فردی و اجتماعی در آینده کشور را از دیگر فعالیت های امور تربیتی در مدارس عنوان کرد و گفت: توسعه گفتمان ها و روش های نوین علمی، تربیتی و پرورشی و بر قراری ارتباط دوسویه با جوانان و نوجوانان از مهم ترین مسئولیت های این نهاد می باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از از فعالان امور تربیتی آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار