کنسرت‌های داغ پایان سال تهران، از شهرام ناظری تا بهنام بانی

تهران (پانا) - در روزهای پایانی سال کنسرت‌های موسیقی مختلفی در پایتخت روی صحنه می‌روند. در این گزارش مروری می‌شود بر برخی اجراهای صحنه‌ای پایتخت که در فاصله یک هفته (۱۸ تا ۲۴ اسفند) برگزار خواهند شد.

کد مطلب: ۸۹۹۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کنسرت‌های داغ پایان سال تهران، از شهرام ناظری تا بهنام بانی

به گزارش ایسنا، نوزدهمین روز اسفند ماه مصادف شده است با شهادت حضرت امام هادی (ع) که به احترام ایام شهادت، شب‌های ۱۸ و ۱۹ اسفند کنسرتی برگزار نخواهد شد.

پرفورمنس صلح، هنر و زندگی ۲۰ اسفندماه در برج آزادی تهران برگزار خواهد شد؛ بلیت این اجرا ۳۰ هزار تومان قیمت دارد اما اعلام شده هزینه آن پس از اجرا و در صورت رضایتمندی دریافت خواهد شد.

کنسرت ناز و نیاز نیز در همین روز در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود که هزینه خرید بلیت این اجرا ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان است.

ارکستر سرزمین خورشید نیز ۲۰ اسفندماه در تالار رودکی روی صحنه می‌رود که ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان قیمت بلیت‌های این اجرا است. در همین روز ارکستر فیلارمونیک تهران به رهبری آرش گوران در تالار وحدت می‌نوازد؛ علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت باید ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان بپردازند.

کنسرت موسیقی کلاسیک مادرنا تریو ۲۱ اسفند با بلیت‌های ۶۰ و ۸۰ هزار تومانی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. در همین روز بابک رادمنش (فیروز برنجان) در تالار وحدت شب آذربایجان را روی صحنه می‌برد؛ قیمت بلیت‌های این اجرا ۴۰ تا ۱۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

۲۲ اسفند نیز کنسرت دلنوازان جمهوری آذربایجان در تالار وحدت برگزار می‌شود؛ بلیت‌های این کنسرت ۲۵ تا ۱۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در همین روز رستیال پیانو علی مرعشی در خانه همایش برگزار می‌شود که بلیت‌های آن ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

اما شهرام ناظری آلبوم جدید خود را به نام «آرش کمانگیر» به همراهی ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس۲۲ اسفندماه در برج میلاد تهران اجرا خواهد کرد. بلیت‌های این کنسرت ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان قیمت دارند.

کنسرت بندری کریم ادریس‌پور نیز ۲۳ اسفند در حوزه هنری برگزار می‌شود که ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان قیمت بلیت‌های آن است. در همین روز کنسرت گروه موسیقی عصر جدید با اجرای موسیقی الکترونیک در آمفی‌تئاتر مؤسسه محک اجرا خواهند شد؛ برای حضور در این اجرا باید ۴۰ و ۵۰ هزار تومان پرداخت.

پرفورمنس خط سوم به آهنگسازی مهیار علیزاده نیز بار دیگر ۲۳ اسفندماه در تالار وحدت تهران اجرا می‌شود؛ مخاطبان این اجرا می‌توانند با پرداخت ۴۰ تا ۱۲۰ هزار تومان بلیت‌های آن را تهیه کنند.

بهنام بانی ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می‌رود، علاقه‌مندان برای حضور در این اجرا باید مبلغی بین ۶۵ تا ۱۶۵ هزار تومان بپردازند. مهدی جهانی نیز ۲۱ اسفند ماه در برج میلاد تهران کنسرت می‌دهد که هزینه خرید بلیت‌های کنسرت او ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان است.

بابک جهانبخش خواننده پاپ دیگری است که ۲۳ اسفندماه در برج میلاد تهران اجرا خواهد کرد، بلیت‌های این کنسرت ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان قیمت دارند.

گروه موسیقی بوشهری لیان به سرپرستی محسن شریفیان ۲۴ و ۲۵ مهمان تالار وحدت تهران خواهد شد و طرفداران این گروه باید ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان برای حضور در این کنسرت بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار