بهارلو: 43 مدرسه در شهرستان های تهران آماده اسکان مسافران نوروزی شده است

شهرری (پانا) - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آماده شدن 43 مدرسه برای اسکان مسافران این استان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۹۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو: 43 مدرسه در شهرستان های تهران آماده اسکان مسافران نوروزی شده است

یوسف بهارلو معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: 43 مدرسه با 313 کلاس درس برای اسکان مسافران این استان در تعطیلات نوروزی آماده شده است.

وی گفت: این کلاس ها به تناسب امکانات رفاهی دارای 201 کلاس ویژه شامل فرش، یخچال، تلویزیون، تختخواب، سیستم گرمایشی، پرده، پتو، حمام و آشپزخانه و بقیه کلاس ها نیز از امکانات مورد نیاز برخوردارند.
بهارلو با بیان اینکه طرح اسکان مسافران نوروزی در مدارس از 29 اسفند ماه جاری آغاز و تا 16 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت؛ ادامه داد: بر اساس پیش بینی ها یکهزار و 560 مسافر در مدارس شهرستانهای استان اسکان می یابند و 11 مرکز آموزشی رفاهی با ظرفیت 705 نفر نیز مختص پذیرایی از فرهنگیان است.
او از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای سرایداران مدارس خبر داد و گفت: این آموزش ها از هفته آینده برگزار می شود و تمامی سرایداران از آموزش های لازم برای برخورد با مسافران نوروزی و نحوه پذیرایی آشنا می‌شوند.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران یادآور شد: در ایام نوروز سال گذشته 52 هزار و 248 نفر فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس شهرستانهای استان تهران اسکان یافتند و پیش‌بینی می‌شود امسال این رقم بیش از سال گذشته باشد.
/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار