سید حسن نصرالله: به دلیل اینکه شکستشان داده‌ایم ما را در فهرست تروریسم قرار می‌دهند

تهران (پانا) - دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: ما را به این دلیل در فهرست تروریسم درج می‌کنند که آنها بعد از شکست جنگ‌ها و طرح‌هایشان و هراسشان از ورود به جنگ‌های جدید دچار ناتوانی شده‌اند.

کد مطلب: ۸۹۹۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
سید حسن نصرالله: به دلیل اینکه شکستشان داده‌ایم ما را در فهرست تروریسم قرار می‌دهند

به گزارش ایسنا، به نقل از العهد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله به مناسبت سی‌وامین سالگرد تاسیس هیات پشتیبانی مقاومت اسلامی تصریح کرد: به تمام کسانی که حمایت‌هایی را ارائه دادند، داوطلبانی که در دادن مبالغ و کمک‌ها بخل نورزیدند درود و تقدیر خود را اعلام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برخی گمان می‌کنند که مقاومت بر مبنای حمایت برخی از دوستان و در رأس آنها ایران یا برخی از حامیان مالی پابرجا است اما سطح گسترده‌ای وجود دارد که بر حمایت مردم متکی است.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: آنها مبالغی را برای مقاومت کنار می‌گذارند که در وهله نخست، ناچیز به نظر می‌رسد اما دریا و رود از قطرات آب تشکیل می‌شوند. ما به آن مردم افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در نبردهای بیرون راندن تروریست‌ها، ما شاهد این بودیم که چگونه مردم در روستاهای مختلف بر حمایت از مجاهدان پافشاری ورزیدند.

دبیرکل حزب الله اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که تحریم‌های آمریکا بر ما و بر حامیانمان تشدید شده است.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: کشورهایی در جهان هستند که ایجاد فهرست‌های تروریسم را آغاز کرده‌اند.

سید حسن نصرالله اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که لایه‌های تروریسم از سوی کشورهای دیگری غیر از انگلیس لانه بگذارد. ما مظلومانی قدرت‌مند هستیم و به ما تعدی شده است اما ما ضعیف نیستیم. انتظار می‌رود که کشورهای دیگری تصمیم مشابهی را با تصمیم انگلیس جهت درج نام مقاومت به عنوان تروریسم اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: این مقاومت بود که با تمامی گروه‌هایش در لبنان، فلسطین و با حمایت سوریه و ایران، طرح سازش را به شکست کشاند. پایداری مقاومت در لبنان، غزه، سوریه و ایران طرح توطئه‌چینی بزرگ علیه منطقه ما در سال ۲۰۰۶ را به شکست کشاند. محور مقاومت طرح آمریکا و اسرائیل را که مورد حمایت دست‌نشانه‌های منطقه‌ای شان علیه منطقه ما بود، به شکست کشاند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: این محور مقاومت است که در مقابل چشم‌اندازهای ترامپ برای تحقق دستاورد تاریخی‌اش از طریق معامله قرن ایستاده است. ما را در فهرست‌های تروریسم قرار می‌دهند، به این خاطر که ما آنها را شکست داده‌ایم و در هم شکسته‌ایم و طرح‌هایشان را سرنگون کرده‌ایم.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: ما را به عنوان تروریسم درج می‌کنند، چراکه آنها در حال حاضر بعد از شکست جنگ‌ها و طرح‌هایشان و هراسشان از ورود به جنگ‌های جدید ناتوان مانده‌اند.

وی ادامه داد: مقاومت‌ قوی‌تر و مصمم‌تر شده است و این امر علی رغم تمامی تعدی‌های آنها و ترورها و تحریم‌هایشان است. تحریم‌های یک جانبه بخشی از جنگ مالی اقتصادی روانی است که علیه ما به راه افتاده است.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: زمانی که با دشواری‌های مالی در پی تحریم‌ها مواجه می‌شویم، باید بدانیم که آن بخشی از جنگ علیه ما است. تحریم‌ها علیه هر آنچه که مربوط به مقاومت تاریخی در منطقه ما است، اعمال می‌شود چراکه امر مطلوب این است که ما تضعیف شده و گرسنه بمانیم.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: ما باید پایبند و قوی باشیم و امید آنها را ناامید کنیم. کشورها و ملت‌ها از ما حمایت می‌کنند، به این رویکرد خود ادامه می‌دهند. ساختار ما منسجم باقی خواهد ماند آنها نمی‌توانند خون‌ها را در رگ ما و اراده ما را متوقف کنند. با وجود اینکه برخی از طرف‌ها در منطقه و کشور ما منتظر فروپاشی ما هستند، اما ما پیروز شده‌ایم و امید آنها ناامید شده است.

وی تصریح کرد: پس از اینکه مقاومت از اراضی خود با ارزشمندترین چیزهایی که داشت، دفاع کرد در حال حاضر نمی‌تواند نسبت به سرنوشت لبنان بی طرف بماند. ما در یک نبرد و ماموریت ملی هستیم و قداست آن از نبرد علیه اشغالگر و طرح صهیونیستی کمتر نیست.

وی ادامه داد: هدف ما در نبرد با فساد هیچ گاه انتقام سیاسی نبود، وگرنه هیچ گاه خواهان دولت وحدت ملی نمی‌شدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار