اعطای ابلاغ دبیران مجامع اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان استان فارس

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، صبح امروز در جمع دبیران مجامع اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان استان فارس، گفت: منش های 12‌گانه تشکیلاتی باید سرلوحه فعالیتهای پیشتازان و مربیان پیشتاز باشد و هیات اجرایی مجامع باید بتواند با بررسی طرح‌های انجام شده، ایده‌های نو و عملیاتی ارائه دهند.

کد مطلب: ۸۹۹۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اعطای ابلاغ دبیران مجامع اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان استان فارس

محسن کلاری در نخستین جلسه هیات اجرایی مجامع استان فارس اظهار داشت: منش‌های تربیتی پیشتازان باید عملیاتی شود و ما شاهد بروز آن‌ها در رفتار تمام اعضا و مربیان خود باشیم.
او با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری دانش‌آموزان نیازمند توجه و آموزش و تربیت اجتماعی توسط مربیان خود هستند، افزود: از تمام برنامه‌ها و ایده‌هایی که بتواند مسیرعملیاتی شدن این منشها را به شیوه‌ای نو به نسل جدید بیاموزد استقبال می‌کنیم.
او ادامه داد: ما باید فرزندان را طوری تربیت کنیم که بتوانند در آینده یک جامعه پویا را برای خود رقم بزنند و بحث منش‌های تشکیلاتی را باید اولویت فعالیت های تربیت باشد تا شاهد عملیاتی شدن تمام این منش‌های تربیتی شامل راستی و درستی ، دیانت و معنویت، نظم و قانونمداری، دوستی با طبیعت، عدل و انصاف، شجاعت و دلیری، مسوولیت پذیری و مشارکت جویی، یاری و مهربانی، ادب و خوش خلقی، میهن دوستی، تدبیر و تفکرتلاش و صرفه جویی در تمام لایه‌های اجتماع باشیم.
رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس آموزش و پرورش فارس، فرصتی که صرف تربیت نوجوانان و جوانان می‌شود را تاثیرگذارتر از هر صدقه‌ای برشمرد و افزود: باید برای اصلاح و برای درست شدن امور برنامه‌ریزی کنیم و شروع آن باید از خود ما باشد تا شاهد تحول بنیادین در جامعه باشیم.
او از مربیان خواست تا به دنبال جریان سازی‌ فرهنگی تربیتی باشند و به عنوان مربیان یک تشکل تربیتی درجامعه متولی ایجاد جریان سازی فرهنگی تربیتی باشند.
کلاری منش‌های تشکیلاتی و ۱۲‌گانه این سازمان را فرصتی مهیا شده دانست که عملیاتی شدن آن می‌تواند تحول بنیادین را در جامعه ایجاد کند .
در این جلسه ابلاغ دبیران مجامع استان به آنها اعطا شد و دبیران مجامع برای حضور در انتخابات کنگره مجامع کشوری به تهران اعزام شدند.
هشتمین انتخابات مجمع اعضا دختر و ششمین انتخابات مجمع مربیان زن سازمان دانش‌آموزی فارس دوم اسفندماه در شیراز برگزار شد و 5 نفر از داوطلبان برای حضور در هریک از این مجامع با رای اعضا و مربیان برای حضور در مجامع استانی انتخاب شدند.
انتخابات مجامع کشوری این تشکل نیز در روزهای 19 و20 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود و دبیران مجامع استان فارس نیز برای حضور در انتخابات کشوری اعزام می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار