استاندار فارس تاکید کرد: تقویت پوشش تلفن همراه در جاده‌های فارس

شیراز (پانا) - عنایت‌اله رحیمی در دیدار با مدیرعامل ایرانسل، گفت: کارخانه آی.‌تی.‌ام‌.سی شیراز می‌تواند تامین کننده بخشی از نیازهای تجهیزاتی این اپراتور باشد.

کد مطلب: ۸۹۹۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس تاکید کرد: تقویت پوشش تلفن همراه در جاده‌های فارس

عنایت الله رحیمی در دیدار با دکتر بیژن عباسی، مدیرعامل ایرانسل با اشاره به اینکه اقتصاد در جامعه کنونی بر تکنولوژی و نوآوری بنا شده است، تاکید کرد: تقویت زمینه های ارتباطی بهره گیری از این بستر را مهیا می کند.

وی با بیان اینکه در بخش هایی از راه های مواصلاتی استان با مشکل پوشش شبکه تلفن همراه مواجه هستند ، بر لزوم تقویت این پوشش تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه آزاد راه شیراز-اصفهان در سال آتی به بهر برداری می رسد؛ پوشش شبکه تلفن همراه در این مسیر نیز حائز اهمیت است که انتظار داریم مورد توجه جدی مسئولان ایرانسل قرار گیرد.

استاندار فارس با اشاره به تولید بعضی قطعات و تجهیزات مورد نیاز اپراتورهای تلفن همراه از جمله شرکت ایرانسل در کارخانه (آی. تی. ام. سی ) شیراز، از مدیرعامل ایرانسل خواست بخشی از نیازهای خود به این تجهیزات را با خرید محصولات این کارخانه تامین کنند.

وی این اقدامات را گامی در راستای تقویت تولیدات داخلی و اشتغالزایی برشمرد.

رحیمی بیان کرد: مجموعه مدیریت استان فارس همکاری همه جانبه‌ای با ایرانسل در زمینه تقویت زیر ساختها و توسعه خدمات ارتباطی در استان فارس خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار