دیپلمات انگلیسی نشست کمیسیون مشترک برجام را سازنده خواند

تهران (پانا) - رئیس بخش ایران و عراق وزارت امورخارجه انگلیس که برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین به سر می برد، با انتشار پیامی در توییتر برآیند این نشست را مثبت و سازنده توصیف کرد.\

کد مطلب: ۸۹۹۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دیپلمات انگلیسی نشست کمیسیون مشترک برجام را سازنده خواند

به گزارش ایرنا، «کارولین هرندال» روز چهارشنبه افزود که تمام طرف های شرکت کننده در این نشست، بر ادامه اجرای برجام تاکید کردند.
یازدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح مدیران سیاسی و معاونان وزرای خارجه ایران و گروه1+4 (آلمان،‌ انگلیس، فرانسه، روسیه و چین) به ریاست «هلگا اشمید» دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه در هتل کوبورگ وین برگزار شد.

اشمید پیش از آغاز نشست با انتشار پیامی در توییتر، این نشست را اولین جلسه پس از راه‌اندازی سازوکار مالی اروپا وایران خواند وتصریح کرد که اعضاء برجام به اجرای این توافق پایبند هستند.

نشست کمیسیون مشترک برجام درحالی در وین برگزار شد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته گذشته برای چهاردهمین بار پایبندی ایران به برجام را مورد تائید قرارداد.

اتحادیه اروپا هم دیروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای ضمن تقدیر از گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تائید پایبندی ایران به برجام، رفع تحریم‌های هسته‌ای را بخش ضروری از این توافق دانست و از خروج آمریکا از توافق هسته ای ابراز تأسف عمیق کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار