مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: یکی از مهمترین برنامه های تربیتی جشن نیکوکاری است

زاهدان (پانا) - به گفته مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان جشن نیکوکاری که همه ساله در آستانه عید نوروز با همکاری و محوریت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود یکی از مهمترین برنامه‌های تربیتی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۹۹۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: یکی از مهمترین برنامه های تربیتی جشن نیکوکاری است

علیرضا نخعی صبح امروز در مراسم محوری جشن نیکوکاری مدرسه حضرت معصومه(س) ناحیه 2 زاهدان، اظهار کرد: جشن نیکو کاری در استان سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور در بیش از ۲ هزار مدرسه این استان برگزار می شود.

او ادامه داد: کمک هایی که دانش آموزان در این جشن به کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اهدا می کنند در واقع با اولویت مصرفی خود همان مدرسه ای استفاده می شود و در صورت عدم استفاده در آن مدرسه کمک های جمع آوری شده به مدارس دیگر نیازمند اهدا می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه تاکنون قریب به ۱۵۰ هزار دانش آموز تحت پوشش کمک های مختلف نیکوکاران قرار گرفته اند، خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری این جشن هیچ کودک و دانش آموزی در آستانه عید نوروز نیازمند به کمک نباشد.

او با بیان اینکه شعار امسال جشن نیکوکاری عیدی برای همه است افزود: امیدواریم با همت دانش آموزان، نیکوکار و سایر اقشار جامعه تمامی نیازمندان عیدی خود را دریافت کنند.

نخعی با بیان اینکه جشن نیکوکاری آموختن رسم کار نیک است، ابراز داشت: پیام اصلی دین نیکی به دیگران است و این جشن تمرینی برای نیکوکاری است که عملی ماندگار و اخروی برای همه دانش آموزان محسوب خواهد شد.

او در پایان گفت: ارزش واقعی یک آدم به میزان مال، ثروت و حتی علم و دانش او نیست بلکه به اندازه کمکی که به دیگران (نیازمندان) انجام می‌دهد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار