به درخواست سیروس الوند؛ «پایتخت» بدون خشایار الوند ساخته می‌شود

تهران (پانا) - سیروس الوند عصر روز گذشته در مراسم ختم خشایار الوند خواهان ساخته شدن سریال پایتخت شد.

کد مطلب: ۸۹۸۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
به درخواست سیروس الوند؛ «پایتخت» بدون خشایار الوند ساخته می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عصر روز گذشته مراسم ختم خشایار الوند درمسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد. در این مراسم برخی از سینماگران با حضور خود به خانواده الوند تسلیت گفتند.

سیروس الوند برادر بزرگ مرحوم خشایار الوند در این مراسم از عوامل سریال «پایتخت» درخواست کرد که قسمت ویژه آن را که قرار بود برای شب عید نوروز از تلویزیون پخش شود، بسازند.

او خواسته خود از عوامل «پایتخت» را این گونه مطرح کرد: «از سیروس مقدم و محسن تنابنده عزیز خواهش می کنم هرچقدر خشایار از فیلمنامه «پایتخت» را نوشته -چه یک جمله و چه دو جمله- آن را ادامه دهند و اگر می‌شود «پایتخت» را بسازند تا روح این بچه حال کند و دل‌شاد شود».

الوند در پایان تاکید کرد: «نگذارید مردم چشم انتظار بمانند و نگذارید آخرین کار خشایار نیمه‌تمام بماند؛ بگذارید شب عید این مردم نازنین «پایتخت» را ببینند و از آن لذت ببرند.

طی هفته‌ای که بعد از درگذشت این فیلمنامه‌نویس گذشته است، عوامل سریال پایتخت در اظهارنظرهای خود از توقف ساخت پایتخت حداقل برای نوروز 98 گفته بودند.

سیروس مقدم طی روزهای اخیر در شبکه یک اعلام کرد که تیم «پایتخت»، بعد از اتفاق رخ‌داده برای خشایار الوند، برای بازسازی خود نیاز به زمان بیشتری دارد.

بعد از آن هم احمد مهرانفر در صفحه اینستاگرامش نوشت: قول داده بودی قصه رو تموم کنی تمومش نکردی و رفتی پس ما هم نمیسازیم. حداقل تو این روزای ابری نه چرا که بارون میاد و یاد تو چشمامونو خیس می‌کنه. آدما تو هوای صاف می‌خندن و می‌خندونن شاید بعداً وقتی هوای دلمون صاف شد برای یادگاری آخرین یادگارتو ساختیم خشایار عزیز ما رو ببخش.

الهام غفوری بعد از این یادداشت در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: احمد مهرانفر درست گفته است. با توجه به حال و روزی که بچه‌ها دارند و شرایط سختی که حاکم شد، امکان اینکه بتوانیم این کار را برای عید انجام دهیم الان خیلی سخت است و خودمان هم نمی‌دانیم باید چه کار کنیم. اگر کار طنز نبود چند روز بعد شروع می‌کردیم و کار متوقف نمی‌شد اما کار طنز است و باید بتوانیم مردم را بخندانیم؛ این کار نیاز به روحیه نشاط و شادابی دارد که الان «پایتختی‌ها» همه عزادارند. خود من هم حالم خوب نیست چه برسد به بچه‌های صحنه! یک مقداری حق بدهیم که شرایط بسیار به هم ریخته است. بنابراین با توجه به حال و روز بچه‌ها، فکر می‌کنم باید به ما فرصت دهند تا خودمان را پیدا کنیم؛ نمی‌توانیم بدون خشایار فعلاً «پایتختی» بسازیم.

خشایار الوند نویسنده سریال پایتخت، صبح پنج شنبه 9 اسفند، بر اثر سکته قلبی درگذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار