مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

آموزش و پرورش استان کرمانشاه در طرح تعالی درخشید

کرمانشاه (پانا) - مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از درخشش آموزش و پرورش استان کرمانشاه در طرح تعالی خبر داد و افتخارآفرینی فرهنگیان استان در طرح تعالی و کسب رتبه برتر ممتاز کشوری و دریافت گواهینامه معتبر اهتمام به کیفیت در مدل تعالی را به این افتخارآفرینان دیارمان، مجموعه معاونت متوسطه استان، به‌خصوص اداره متوسطه اول صمیمانه تبریک و شادباش گفت.

کد مطلب: ۸۹۸۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان کرمانشاه در طرح تعالی درخشید

یزدان‌پناه افزود: همت و اراده فرهنگیان استان و تلاش و کوشش آن‌ها جهت ارتقای سطح کیفی مدارس بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه، برنامه‌ای است که با انگیزه بهبود سیستم خودارزیاب در درون مدرسه، ارتقای سطح کیفی آموزش و مشارکت، والدین و دانش‌آموزان و مسؤولان در اداره مدارس در حال انجام است که امیدواریم نتیجه اجرای این برنامه تاثیر مستقیم بر وضعیت آموزشی مدارس داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگر از سخنان خود اظهار امیدواری کرد، موفقیت همکاران فرهنگی در طرح و برنامه‌های مختلف ادامه داشته باشد.

سرکار خانم پرمهر از ناحیه ۱ آموزشگاه شاهد بارانیان، سرکار خانم امیریان از سنقر آموزشگاه الزهرا (س)، سرکار خانم عینی از ناحیه ۲ آموزشگاه عصمتیه، سرکار خانم وحدتی از ناحیه ۲ آموزشگاه شاهد حقیقی پاک، موفق به کسب رتبه برتر ممتاز کشوری و دریافت گواهینامه معتبر اهتمام به کیفیت در مدل تعالی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار