بازدید معاون استاندار از روستاهای بخش مرکزی شهرستان درمیان

بیرجند(پانا) ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ، همزمان با سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان درمیان با حضور در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های مردم این روستاها قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۹۸۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون استاندار از روستاهای بخش مرکزی شهرستان درمیان

مشیرالحق عابدی ، در این بازدیدها ضمن اشاره به برخی تنگناهای مالی و اعتباری دولت در شرایط فعلی ، گفت: در این شرایط که دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بکارگرفته ، همه ما اعم از مردم و مسئولین باید در کنار یکدیگر برای برون رفت از این وضعیت قرار گرفته و تلاش کنیم.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ، به جنگ نابرابر اقتصادی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در این شرایط مردم می توانند با مشارکت جدی خود در تمامی زمینه ها مسئولین را بیش از پیش یاری رسانند.


این گزارش حاکیست؛ مشیر الحق عابدی با حضور در روستاهای چک نوزاد، زیدان و بورنگ از توابع بخش مرکزی شهرستان درمیان از نزدیک با مردم این روستاها دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است ؛ وی همچنین از بازارچه مرزی میل ۷۳(بازارچه یزدان) نیز بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت این بازارچه قرار گرفت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار