انفجار در یک مغازه عرضه قلیان

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از انفجار و حریق در یک مغازه عرضه قلیان در خیابان ولیعصر خبر داد که باعث خسارت به چند باب مغازه نیز شد.

کد مطلب: ۸۹۸۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
انفجار در یک مغازه عرضه قلیان

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با پانا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱:۲۸ بامداد امروز صدای انفجار در یک مغازه در خیابان ولیعصر، پایین‌تر از خیابان قزوین آسایش و آرامش مردم آن منطقه را برهم زد.

وی با اطلاع این حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد. محل حادثه مغازه‌ای به وسعت ۳۰ متر بود که در این مغازه وسایل مصرف دخانیات و قلیان عرضه می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه در این مغازه انفجاری رخ داده بود که باعث تخریب مغازه شده بود، خاطرنشان کرد: در بخش پشت این مغازه یک انبار حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ متری بود که در آن وسایل شیرآلات ساختمانی نگهداری می‌شد که بخشی از دیوار آن نیز تخریب شده بود همچنین مغازه مجاور هم که محل عرضه پوشاک بود بخشی از دیوار آن تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: براثر این انفجار آتش‌سوزی در این مغازه اتفاق افتاده بود که این آتش به انبار و مغازه پوشاک نیز سرایت کرده بود. در سمت دیگر این مغازه نیز دیوار یک مدرسه بود که به این دیوار نیز خسارت‌هایی وارد شده بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در داخل این مغازه و انبار کسی حضور نداشت و فقط انفجار باعث شعله‌وری و آتش‌سوزی شده بود. آتش‌نشانان به سرعت وارد عملیات شده و آتش را خاموش کرده و از سرایت بیشتر و کامل آتش به مغازه‌های مجاور جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌خاموش شد و محل ایمن‌سازی شد. با حضور کارشناس آتش‌نشانی و بررسی دقیق محل مشخص شد نشت گاز از یک دستگاه سیلندر گاز مایع ۱۱ کیلویی باعث این انفجار و آتش‌سوزی شده بود. این عملیات در ساعت ۵:۱۰ دقیقه بامداد تحویل عوامل انتظامی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار