با حضور معاون متوسطه مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان :

برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز مدارس متوسطه و رتبه های برتر کنکور در لالی

لالی (پانا) – در مراسمی با حضور معاون متوسطه مدیر کل و رئیس دوره دوم آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خوزستان از دانش آموزان ممتاز متوسطه و رتبه های زیر 100 کنکور سراسری شهرستان لالی تجلیل شد .

کد مطلب: ۸۹۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز مدارس متوسطه و رتبه های برتر کنکور در لالی

یکی از مهمترین خاطرات هر دانش آموزی در دوران تحصیل برگزیده شدن به عنوان دانش آموز ممتاز و نفرات برتر کلاسی بوده که همواره در خاطرات آن ها باقی می ماند .

در همین راستا و با آگاهی از این اصل اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی در اقدامی پسندیده در یک مراسم بزرگ اقدام به تجلیل از دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم و همچنین تجلیل از رتبه های برتر کنکور در لالی کرد .

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی هدف از این برنامه را قدردانی از زحمات این دانش آموزان و همچنین تشویق آن ها در ادامه راه به منظور شکوفای هر چه بیشتر در امورات آموزشی عنوان کرد .

مصطفی فاریابی همچنین اعلام کرد : در این مراسم بیش از 400 دانش آموز در دو مقطع متوسطه اول و دوم حضور داشته که دانش آموزان متوسطه اول دارای معدل 20 و دانش آموزان متوسطه دوم با معدل بالای 19 مورد تجلیل قرار گرفتند .

وی تاکید کرد : همچنین نفرات برتر کنکور و کسانی که رتبه های زیر 1000 کسب کرده بودند امروز از آن ها تجلیل شد.

این مراسم با حضور جمشید کمایی معاون متوسطه مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان و ولی احمدی رئیس آموزش متوسطه دوم اداره کل برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار