رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری: اجرای پروژه‌های آبخیزداری در ۸۰ درصد شهرستان‌های کشور

قم (پانا) - رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از اجرای پروژه‌های آبخیزداری در 80 درصد شهرستان‌های کشور یاد کرد و گفت: حجم پروژه‌های آبخیزداری با افزایش اعتبارات سال آینده صندوق توسعه به 150 میلیون یورو دو برابر می‌‌شود به همین علت باید بگوییم که کار سنگینی بر عهده این سازمان گذاشته شده است.

کد مطلب: ۸۹۸۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری: اجرای پروژه‌های آبخیزداری در ۸۰ درصد شهرستان‌های کشور

خلیل آقایی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و نماینده ولی‌فقیه در استان که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به اینکه پروژه‌های آبخیزداری با هدف جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سیل و مدیریت استفاده از منابع آبی در ۶ هزار و ۸۴ نقطه از کشور دنبال می‌شود، عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی نسبت به اجرای این پروژه‌ها نگاهی ویژه دارند که این نشان از اهمیت موضوع منابع طبیعی است.

وی اضافه کرد: منابع طبیعی برخی از رسالت‌های خود را در محروم‌ترین نقاط کشور پیگیری می‌کند به همین علت با اجرای برخی پروژه‌ها و کسب موفقیت موجب شور و شادمانی مردم محروم می‌شود.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از اجرای پروژه‌های آبخیزداری در ۸۰ درصد شهرستان‌های کشور یاد کرد و گفت: حجم پروژه‌های آبخیزداری با افزایش اعتبارات سال آینده صندوق توسعه به ۱۵۰ میلیون یورو دو برابر می‌‌شود به همین علت باید بگوییم که کار سنگینی بر عهده این سازمان گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از خاک به‌عنوان مهم‌ترین رسالت در حوزه منابع طبیعی دنبال می‌شود، عنوان کرد: تهدیدهایی که در این حوزه مطرح است برای مردم ایران اسلامی در برخی از نقاط مشکل‌ساز شده به همین علت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری نیز رویکردهای جدی نسبت به حفاظت از خاک خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار