رئیس فدراسیون ورزش مدارس کشور در شیراز: ورزش دانش‌آموزی به دنبال رشد تمام ساحتی دانش‌آموزان است

شیراز (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش مدارس کشور در مجمع انتخاباتی هئیت ورزش دانش‌آموزی فارس در شیراز گفت: امروز هئیت ورزش دانش‌آموزی یک ظرفیت جدید و فرصت جدیدی است برای جذب امکانات و فرصت‌ها که در راستای هدف نهایی آموزش و پرورش رسالت خود را در تربیت تمام ساحتی مورد تایید سند تحول بنیادین انجام می‌دهد.

کد مطلب: ۸۹۸۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس فدراسیون ورزش مدارس کشور در شیراز: ورزش دانش‌آموزی به دنبال رشد تمام ساحتی دانش‌آموزان است

حسین بابویی با تاکید بر اینکه تمام بخشهای آموزش و پرورش در راستای 6 ساخت تربیتی سند تحول بنیادین فعالیت دارند ، گفت: هدف برای همه مشخص است و تنها ابزارهای مورد استفاده تا رسیدن به هدف متفاوت است و ما در هیئت ورزش با استفاده از فضای رقابتی در راستای تربیت تمام ابعاد دانش‌آموزان تلاش می‌کنیم.

او افزود: ما نه تنها به دنبال سلامت جسمی دانش‌آموزان هستیم بلکه سعی داریم تا با استفاده از این فضای سالم رقابتی به تربیت اجتماعی و رشد تمام ابعاد دانش‌آموزان کمک کنیم.

بابویی ادامه داد: ما ۱۵ میلیون دانش آموز داریم و هیئت‌های دانش‌آموزی عهده دار تمام فعالیت‌هایی از جمله نرمش‌های صبحگاهی تا زنگ‌های ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای تا بین‌المللی است تا بتواند نشاط عمومی را در جامعه ایجاد نماید.

رئیس فدراسیون ورزش مدارس کشور تاکید کرد: امروز ورزش دانش‌آموزی هم زیرساختهایی دارد که به واسطه آن ما شاهد برگزاری مسابقات در یک کلاس هستیم که زنجیر وار ادامه می‌یابد و برگزیدگان تا مسابقات بین المللی راه می یابند.

او با تاکید بر نقش دانش‌آموزان فارس در ورزش کشور گفت: از ۴۹ نفر دانش‌آموز کاروان اعزامی جوانان به مسابقات المپیک، ۳ نفر از این تعداد از فارس بودند و این افتخاری برای فارس، که در واقع فارس را اگر از کشور کم کنیم ورزش کشور لنگ می‌زند.

بابویی ضمن آرزوی موفقیت برای فارس، از حمایت‌های مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حوزه ورزش و تربیت بدنی و از زحمات مسوول سابق هیئت تشکر و قدردانی کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز با اشاره به اعزام ورزشکاران در 51 رشته‌ی ورزشی به مسابقات کشوری گفت: در مجوع تیم فارس موفق به کسب 50 مدال طلا، 60 نقره و 100 برنز و در کل با کسب 210 مدال توانستیم مقام سوم کشوری را کسب کنیم.

وی با اشاره به نقش دانش‌آموزان فارس در المپیک گفت: ۳ نفر از دانش‌آموزان ما در المپیک مقام کسب کردند که سهم بسزایی را در کسب رتبه هفتم المپیک توسط کشورمان داشته‌اند.

قهرمانی با بیان اینکه، فارس ثابت کرده که توانایی و ظرفیت میزبانی مسابقات کشوری تا آسیایی را دارد، خواستار اعطای میزبانی مسابقات ورزشی به فارس شد.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش دانش آموزی فارس با حضور تمام اعضا و نمایندگان دانش‌آموزی و نماینده اداره کل ورزش و جوانان فارس امروز برگزار و آیت اله دهقان با 17 رای به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های دانش‌آموزی فارس انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار