مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی؛

شاداب سازی فضاهای آموزشی امری کلیدی در بهبود فرآیندهای آموزشی و پرورشی مدارس است

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آدربایجان غربی گفت: شاداب سازی فضاهای آموزشی امری کلیدی در بهبود فرآیندهای آموزشی و پرورشی مدارس است.

کد مطلب: ۸۹۸۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شاداب سازی فضاهای آموزشی امری کلیدی در بهبود فرآیندهای آموزشی و پرورشی مدارس است

محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آدربایجان غربی در آیین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی که در سالن فرهنگ ناحیه یک ارومیه برگزار شد افزود: مهمترین رسالت آموزش و پرورش، رساندن دانش آموزان به حیات طیبه در تمامی ابعاد که همان زندگی مطلوب بشری می باشد هست.

وی مدرسه را کانون اصلی تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: شاداب سازی فضاهای آموزشی امری کلیدی در بهبود فرآیندهای آموزشی و پرورشی مدارس می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هر شش ساحت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رویکرد تربیتی دانست و افزود: استراتژی آموزش و پرورش و تربیت تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

محمدی افزود: شکل گیری شایعات، تبلیغات ضد دینی، نقض حریم خصوصی، تهدید بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی از تهدیدات فضای مجازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش آدربایجان غربی ادامه داد: آموزش و پرورش می تواند در راستای فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی و ترویج فرهنگ صحیح ایرانی و اسلامی نقش مهمی ایفا کند.

وی گفت: آسیبهای نوپدید اجتماعی در اثر ارتباط با فضای مجازی، ماهواره، اینترنت و بازیهای رایانه ای زندگی معنوی و اجتماعی انسان را تحت تأثیر قرار داده و مکان قابل دسترس و آسانی برای الگو برداری جوانان است.

در پایان از پیشکسوتان و مربیان امور تربیتی آذربایجان غربی با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار