سید مجتبی هاشمی: نگاه به بیانیه گام دوم رهبری از اهداف امور تربیتی است

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تلاش در زمینه اجرایی شدن بیانیه گام دوم رهبری را از اهداف امور تربیتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۸۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: نگاه به بیانیه گام دوم رهبری از اهداف امور تربیتی است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با درود به ارواح پاک و طیبه همه شهدا و شهیدان رجایی و باهنر که معماران نهاد مقدس امور تربیتی، گفت: یکی از افتخارات من در دوران تحصیل، شاگردی در محضر مدیرکل محترم آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است که همواره در عرصه امور تربیتی و پرورشی فعال بودند و امروز هم مفتخر هستیم که ایشان در این مسولیت هم با همان دغدغه امور تربیتی و پرورشی در حال فعالیت هستند.

هاشمی گفت: نگاه به کارنامه امور تربیتی به ما می‌رساند که چه انسانهایی با تمام وجود در این زمینه تلاش کردند که ثمره آن را شاهدیم اما امروز با رشد فناوری‌ها و تغییرات ساختاری باید با روشهای جدید بتوانیم روابط مستحکمتری با نسل جدید برقرار کنیم، پس باید از این فرصت در چند گام بهتر و محکمتر عمل کنیم در حالی‌که با نگاه به سند تحول بنیادین نیز مشاهده می‌کنیم که تحولی عظیم در عرصه تعلیم و تربیت تعریف شده است که وظیفه امور تربیتی در این عرصه بسیار مهم است.

او در ادامه به سیاستگذاری زیر نظامهای ششگانه که در سند تحول بنیادین ذکر شده اشاره کرد و گفت: در تراکم همه فعالیتها بایدمتوجه باشیم تا امور تربیتی با چالاکی تمام بتواند در رشد و نمو دانش‌آموزان تلاش کند.
هاشمی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) گفت:چشم انداز وظیفه آینده معاونت پرورشی نیز در ذیل عنایات رهبری به خوبی ترسیم شده است که باید استوار در این زمینه گام برداریم.

همایش استانی تجلیل از فعالان امورتربیتی شهرستانهای استان تهران در تالار معلم اردوگاه شهید منتطری شهریار برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار