بازدید از مدرسه شاهد لاله 2 دشتستان

دشتستان،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش دشتستان از روند اجرایی طرح حفظ جزء سی قرآن کریم در دبستان شاهد لاله 2 بازدید نمود.

کد مطلب: ۸۹۸۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از مدرسه شاهد لاله 2 دشتستان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، سید حسن لواسانی فرد در این بازدید اظهار داشت: همه توفیقات و موفقیت های که در زندگی شخصی و اجتماعی داریم به برکت قرآن کریم است.

وی گفت: قرآن چراغ راه زندگی ماست و باید از آن درس یاد بگیریم و توصیه های آن را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان ادامه داد: نسبت به ترویج فرهنگ قرآن همه ما مسئول هستیم و باید تمام تلاش خود را برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با این کتاب الهی داشته باشیم.

این مقام مسئول افزود: مسئولیت ما در آموزش و پرورش در قبال تربیت دانش آموزان سنگین است و باید با تعهد کامل در تحقق تربیت شایسته فرزندان این مملکت تلاش نماییم.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مدیریتیش طی سال های اخیر مدرسه محوری و دادن اختیارات کامل به مدیران مدارس بوده است ادامه داد: معلمان دشتستان از بهترین های استان در عرصه های مختلف بوده اند و زمینه موفقیت دانش آموزان در سطوح مختلف علمی و پرورشی را فراهم نموده اند به طوری که دشتستان در سطح استان همیشه پیشتاز بوده است.

لواسانی فرد با حضور در کلاس درس و شنیدن قرائت قرآن به صورت حفظ توسط چند نفر از دانش آموزان در تاکید به دانش آموزان ابراز داشت: همانطور که در حال حاضر سوره های قرآن را حفظ می کنید و با دستورات قرآنی آشنا شده اید عمل به آن و انس با قرآن را سرلوحه زندگی خود برای همیشه قرار دهید.

همچنین در این بازدید خانم فریبا زنده باد مدیر دبستان شاهد لاله 2 گزارشی از روند حفظ جزء سی قرآن توسط دانش آموزان کلاس های مختلف ارائه داد.

گفتنی است در این بازدید حبیب اله بوستانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و حاج عبدالرضا برازجانی نیز حضور داشتند و با حضور در کلاس های درس روند حفظ جزء سی قرآن توسط دانش آموزان مورد بررسی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار