آمریکا ، ایران قدرتمند را مانعی در برابر غارت خاورمیانه می داند

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انگیزه اصلی حضور کشورهای بزرگ در منطقه خاورمیانه ، تسلط بر منابع انرژی و به دست گرفتن مدیریت آن است

کد مطلب: ۸۹۸۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا ، ایران قدرتمند را مانعی در برابر غارت خاورمیانه می داند

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل اظهار داشت : ملت ما بدون هیچ تقصیری مورد تحریم ظالمانه قرار گرفته است. پشت پرده این تحریم به طور دقیق به موضوع انرژی و مدیریت بر آن بر می گردد , به همین جهت ایران را که به کانون بزرگ قدرت منطقه تبدیل شده است، یک خطر بسیار استراتژیک تعریف کرده اند و در آخرین حربه خود برای شکست انقلاب اسلامی ، به تحریم و تشدید جنگ روانی و شایعه متوسل شده اند .
او با تشریح تاثیر مخرب شایعه در افول کشورها گفت : ملتی که با شایعه این رو و آن رو شود، براحتی آرزوی دشمن را کف دستش می گذارد .
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها از دولت و نمایندگان مجلس خواست در موضوع خسارت تاخیر تادیه بانک ها اعم از خصوصی و دولتی تجدید نظر کنند .
عاملی تصریح کرد: مطالبه خسارت تاخیر تادیه وام های پرداختی بصورت تصاعدی و با محاسبات عجیب و غریب و با تصمیمات افسار گسیخته و بدون نظارت بانک مرکزی گاهی به نقطه بسیار وحشتناک می رسد و علاوه بر مجتمع های تولیدی و صنعتی مقروض ، خانواده های بسیاری متلاشی می شوند. بنابراین لازم است کارآفرین هایی که عزت برای ملت درست می کنند از چنگ چنین بانک هایی خلاص شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار