مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

مدرسه محوری رویکرد فعالیت‌های آموزش و پرروش در سال 98 خواهد بود

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: مدرسه محوری جزو برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش در سال ۹۸ خواهد بود.

کد مطلب: ۸۹۸۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه محوری رویکرد فعالیت‌های آموزش و پرروش در سال 98 خواهد بود

اجلاس روسای آموزش و پرورش استان صبح امروز در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزاری شد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به گسترش ابزارهای ارتباط جمعی در شرایط کنونی، فضای مجازی تأثیر بسزایی در فرهنگ فردی و اجتماعی نسل آینده کشور خواهد داشت.

این مقام مسئول، وظیفه آموزش و پرورش را تلاش برای ساماندهی و ارتقاء سطح فرهنگ استفاده از فضای مجازی عنوان کرد و افزود: آموزش و توجیه معلمان و دانش آموزان در این راستا نخستین گام است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از پنج هزار مدرسه در سطح استان فعالیت می کند و وجود تنها یک مشکل در هر مدرسه، آموزش و پرورش را دچار چالش خواهد کرد.

محمدی با بیان اینکه مدرسه محوری جزو برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش در سال ۹۸ خواهد بود؛ ادامه داد: هر شش ساحت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رویکرد تربیتی دارد و این رویکرد باید در کلیه اقدامات آموزشی و پرورشی نمود داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تبلیغ عملی و حضور در نمازهای جماعت مدارس از سوی معلمان و مدیران مؤثرترین روش جذب و ترغیب دانش آموزان است.

وی تاکید کرد: با توجه به اختصاص بودجه اختصاصی مدارس شبانه روزی، ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات در این مدارس مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار