استاندارسیستان و بلوچستان: تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ تجلیل از ارزشها و کاری ماندگار است

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیشکسوتان فرهنگی جزئی از ارزش های سرزمین ما هستند و تکریم و تجلیل از آنها حمایت و تکریم از ارزش های غنی این مرز و بوم است.

کد مطلب: ۸۹۸۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندارسیستان و بلوچستان:  تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ تجلیل از ارزشها و کاری ماندگار است

احمد علی استاندارسیستان و بلوچستان موهبتی صبح امروز در همایش صدمین سال تاسیس آموزش و پرورش سیستان که در دانشگاه زابل برگزار شد، اظهار کرد: سرزمین سیستان دیار مردمان خونگرم و میهن دوست است که به موجب آن غیرت و افتخاررا برای این سرزمین به ارمغان می آورد و از این رو مرمان این دیار به خود و سرزمین خود میبالند.

وی ابراز کرد: جمعیت دانش آموزی سیستان در سال ۵۷ دو نیم درصد بوده که پس از انقلاب اسلامی به رشد ژگرفی دست یافته که در حال حاضر به ۲۵ درصد رسیده است و این آمار رشد جمعیت دانش آموزی را به وضوح نشان می دهد

موهبتی عنوان داشت : 95درصد مدارس سیستان و بلوچستان بعد از انقلاب ساخته شده است که برای حفظ و نگهداری آنها تلاش و زحمات بسیار زیادی کشیده شده است در حالی که قبل از انقلاب تعداد کمی مدرسه در این منطقه وجود داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد : تفاوت جمهوری اسلامی با دیگر نظام ها در این است که نگاه توسعه ای و فرابخشی به همه عرصه ها و حضور موثر همگانی در سازندگی ایران اسلامی و جود دارد در حالی که قبل از انقلاب توجه چندانی به توسعه مناطق محروم نمیشد.

وی در پایان افزود: هم افزایی همفکری و همراهی بهترین شیوه برای پیشرفت و آبادانی و تحقق اهداف و آرزوها در هر سرزمینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار