لیگ برتر فوتسال ایران:

دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بدون هوادار برگزار می‌شود

تبریز(پانا)- براساس اعلام کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال، دیدار برگشت فینال لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۷۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بدون هوادار برگزار می‌شود

دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز از سری مسابقات فوتسال پلی‌آف لیگ برتر روز دوم اسفند ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران منتسب به تیم میزبان ( گیتی پسند) و یکی از لیدرهای تیم (محمد افتخاری) منعکس شده است.

از آنجایی که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن مسبوق به سابقه و عبارت از فحاشی مکرر به تیم میهمان و پرتاب بطری آب و حمله‌ور شدن به سوی بازیکنان تیم مقابل که عامل اصلی این تخلفات فرد نامبرده ذکر شده می‌باشد، لذا کمیته انضباطی به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی حضور تماشاگران طرفدار تیم گیتی پسند اصفهان در مسابقات خانگی را معلق و محروم می‌کند.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و محمد افتخاری جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز یکشنبه ۱۲ اسفند ماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

گفتنی است دو تیم فوتسال مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان از مرحله برگشت فینال لیگ برتر، پنج‌شنبه هفته آینده در اصفهان به مصاف هم می‌روند.

عدم حضور تماشاگران در این دیدار قطعا فینال لیگ برتر را کسل‌کننده می‌کند که البته این قضیه به سود تیم ورزقانی هم است. البته یکشنبه قرار است کمیته انضباطی جلسه‌ای را در خصوص این موضوع برگزار کند که به نظر می‌رسد باتوجه به فینال لیگ برتر، این حکم تعلیق می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار