قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور: رمز موفقیت در زندگی نماز اول وقت است

شهریار (پانا) - دومین دوره آموزشی جشن تکلیف دانش‌آموزان مکلف پسر عشایر کشور با حضور مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، معاون سازمان عشایر کشور و دیگر مسئولان استانی و کشوری در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور: رمز موفقیت در زندگی نماز اول وقت است

محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در مراسم افتتاحیه جشن تکلیف دانش‌آموزان مکلف پسر عشایر گفت: ما به کشور عزیزمان ایران افتخار می‌کنیم اما برتر از هویتمان این است که ما انقلاب اسلامی هستیم.

او ادامه داد: از زمانی که اسلام وارد کشور شد ما با خدا، قرآن، ائمه معصومین و فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شدیم و در کنار آن، ما مروج اسلام در سایر کشور های دنیا شدیم.

مظفر با بیان اینکه اسلام به ایران و ایران به اسلام خدمت بزرگی انجام داد، اظهار کرد: این مراسم بدین منظور برگزار شده است که شما دانش‌آموزان عزیز یک قدم به خداوند متعال نزدیک‌تر شوید.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: ما از شما انتظار داریم تا در پایان این اردوی معنوی، دید شما نسبت به نماز، قرآن و احکام وسیع و موشکافانه‌ تر شود تا بتوانید با استفاده از آن بهره‌مند شوید.

او با بیان اینکه هدف ما خواندن نماز موثر است، افزود: شما باید در همین سن نوجوانی نماز را اقامه کنید تا در زندگی و آخرت شما تاثیر داشته باشد.

مظفر با اشاره بر اینکه نماز باید مستمر خوانده شود، گفت: من به شما قول می‌دهم هر میزان که برای نماز زحمت بکشید و زمان بگذارید، نماز نیز زمانی که شما مشکلی در زندگی دارید شما را یاری خواهد کرد.

دومین دوره‌ آموزشی جشن تکلیف دانش‌آموزان مکلف پسر عشایر با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز از استان‌های قزوین، سمنان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، لرستان، شهرستانهای استان تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ایلام، اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار در حال برگزاری است.


/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار