توزیع 1635 تن گوشت قرمز و 2600 تن گوشت مرغ یارانه‌ای در آذربایجان‌غربی

ارومیه(پانا)-معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 635 تن گوشت قرمز و دو هزار و 600 تن گوشت مرغ یارانه‌ای در استان توزیع شده است.

کد مطلب: ۸۹۷۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 1635 تن گوشت قرمز و 2600 تن گوشت مرغ یارانه‌ای در آذربایجان‌غربی

علیرضا محمودی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 635 تن گوشت قرمز و دو هزار و 600 تن گوشت مرغ یارانه‌ای برای تنظیم بازار و کنترل قیمت در سطح بازارهای استان توزیع شده است، اظهار کرد: همچنین در این مدت 17 مرحله توزیع گوشت گرم گوسفندی در سطح استان صورت گرفته که طی این مراحل 172 تن گوشت گرم با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 20 مرحله توزیع گوشت منجمد گوساله در سطح استان به مقدار یک هزار و 386 تن با قیمت مصوب دولتی توزیع شد، افزود: تاکنون در سطح استان سه مرحله توزیع گوشت منجمد گوسفندی نیز به میزان 42 تن با قیمت مصوب دولتی انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همچنین در این مدت مقدار یک هزار و 900 تن گوشت مرغ منجمد و 700 تن گوشت مرغ گرم برای تنظیم بازار و کنترل قیمت در سطح بازارهای استان توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور صورت‌حساب را به صورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 8 صبح تا 20 عصر به کارشناسان و بازرسان اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار