تکریم و معارفه مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان تفت

تفت (پانا) - "محمد فاتحی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد گفت: حدود 25 درصد از اشتراکات آب و فاضلاب روستایی استان در شهرستان تفت است و متأسفانه ضعیف‌ترین منابع آبی در این شهرستان قرار دارد و این دو ویژگی سختی تأمین آب در روستاهای این شهرستان را نشان می‌دهد.

کد مطلب: ۸۹۷۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان تفت

با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، فرماندار و جمعی از مسئولین مراسم تکریم و معارفه مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان تفت برگزار شد.
فاتحی به آب‌رسانی سیار به روستاهای شهرستان تفت اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به‌قرار گرفتن روستاهای شهرستان تفت در مناطق کوهپایه‌ای و با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر در تأمین آب این روستاها دچار مشکل هستیم و آب‌رسانی حدود 235 روستای این شهرستان از طریق آب‌رسانی سیار صورت می‌گیرد.
"محمد محامدی" نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های "رضا مظفری" مدیر سابق این شرکت گفت: در تابستان گذشته آب‌رسانی سیار به 235 روستای شهرستان به‌سختی صورت پذیرفت و تلاش‌های مدیرعامل و مدیر شهرستان در این زمینه قابل‌تقدیر است.
فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: شهرستان تفت مشکلات فراوانی در تأمین آب شرب مناطق شهری و روستایی دارد و مدیران شهرستان باید با عملکرد خود جوابگوی انتظارات به‌حق مردم باشند.
فرماندار تفت تسریع درروند اجرایی دو طرح آب‌رسانی سانیج و غدیر را خواستار شد و تصریح نمود: با توجه به وعده‌های داده‌شده به مردم ، انتظار مدیریت شهرستان بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این دو پروژه است و با راه‌اندازی این دو پروژه حدود 70 روستای شهرستان از چرخه آب‌رسانی سیار حذف خواهند شد.
محامدی خواستار اجرای سیستم فاضلاب در بعضی از روستاهای شهرستان تفت نیز شد و بیان نمود: در بعضی از روستاهای شهرستان امکان حفر چاه وجود ندارد و با توجه به شیوه دفن فاضلاب باید هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی سیستم فاضلاب این روستاها آغاز شود.
فرماندار تفت از اجرایی شدن طرح بزرگ انتقال آب روستایی در آینده‌ی نزدیک نیز خبر داد.
در پایان این مراسم از تلاش‌های "رضا مظفری" مدیر سابق آب و فاضلاب روستایی شهرستان تفت تقدیر و "محمدمهدی خلاصه زاده" به‌عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار