«هزار دستان» و «دنیای شیرین دریا» در آی‌فیلم

تهران (پانا) - کانال آی‌فیلم۲ پخش مجموعه‌های تلویزیونی «هزاردستان» و «دنیای شیرین دریا» را از پنجشنبه ۹ اسفند آغاز می‌کند.

کد مطلب: ۸۹۷۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
«هزار دستان» و «دنیای شیرین دریا» در آی‌فیلم

به‌ گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «دنیای شیرین دریا» به کارگردانی بهروز بقایی از فردا روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

بهروز بقایی این سریال را در سال ۱۳۷۷ کارگردانی کرده و از بازیگران آن می‌توان به زنده‌یاد پوپک گلدره، بهروز بقایی، فرهاد بشارتی، مینا نوروزی، مهسا ملاپور، عطیه غبیشاوی، امیر محمدزاده و حمزه شیرعلیپور اشاره کرد.

ماجرای «دنیای شیرین» از این قرار است که دختری به نام دریا به‌اتفاق خانواده خود در یکی از روستاهای شمال کشور با امکانات اندکی زندگی می‌کند. بچه‌های خانواده هر بار مشکلی ایجاد می‌کنند و بزرگ‌ترها را به دردسر می‌اندازند و آنها ناچارند با درایت و تدبیر خود، مشکل را حل کنند.

این مجموعه خاطره‌برانگیز هر روز ساعت ۱۵:۰۰ به‌وقت تهران (۱۶:۰۰ به‌وقت کابل) روی آنتن می‌رود و در سه نوبت به‌فاصله ۶ ساعت بازپخش خواهدشد.

بر اساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی «هزار دستان» اثر زنده‌یاد علی حاتمی نیز با کیفیت اچ‌دی از فردا روانه آنتن آی‌فیلم۲ می‌شود.

این سریال تاریخی به داستان زندگی رضا خوشنویس که شخصیتی تخیلی بمبتنی بر شخصیتی تاریخی به‌نام کریم دواتگر است و نظریه توطئه‌ای مبنی بر دست داشتن شخصیتی به نام خان مظفر در وقایع پشت پرده سیاسی و اجتماعی ایران در دوران قاجار و پهلوی می‌پردازد.

در این مجموعه پربازیگر جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، داوود رشیدی، علی نصیریان، محمدعلی کشاورز، زهرا حاتمی، جعفر والی و... نقش‌آفرینی کرده‌اند.

مجموعه «هزار دستان» در ساعت ۲۰:۰۰ به‌وقت تهران (۲۱:۰۰ به‌وقت کابل) روانه آنتن می‌شود و در ساعت‌های ۰۲:۰۰، ۰۸:۰۰ و ۱۴:۰۰ تکرار آن پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار