سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون:

برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون از برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بازی های بومی محلی در شهرستان کارون خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۷۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

کاظم باقلائی ضمن اعلام این خبر، افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در تمامی مدارس و آموزشگاه های شهرستان برگزار شد و در آن دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی توضیح داد: اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با هدف تقویت و تعمیق بخشی به آمادگی جسمانی دانش آموزان و قدردانی از تلاش های آنها در عرصه های ورزشی در دبیرستان بنت الهدی صدر شهرستان کارون برگزار شد.

باقلائی خاطرنشان کرد: تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش یکی از اولویت های آموزش و پرورش است و باید به این مهم پرداخته شود. علاوه بر این پتانسیل و استعداد های زیادی در زمینه های ورزشی در شهرستان کارون قابل مشاهده هستند که اگر درست روی آنها سرمایه گذاری شود چه بسا به قهرمانان ملی تبدیل شوند.

محمود معزی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان خوزستان نیز ضمن حضور در این مراسم از تیم های ورزشی شهرستان کارون دیدن و اظهار کرد: ورزش شادابی، سلامتی و پویایی را به انسان هدیه می دهد. اختتامیه این دوره از المپیاد ورزشی بازی های بومی محلی نشان از توانمندی این شهرستان در پرورش استعداد های ورزشی دارد که باید از مسئولین و دبیران تربیت بدنی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون در پایان از برگزاری باشکوه اختتامیه المپیاد ورزشی همچون افتتاحیه آن به تعریف و تمجید پرداخت و عنوان کرد: به زودی ۵۰ آموزشگاه در سراسر شهرستان پکیج آموزشی شامل وسایل و تجهیزات ورزشی دریافت خواهند کرد که انشالله بتوانند از امکانات در جهت پیشرفت این استعدادها استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار