در آستانه جشن نیکوکاری برای اولین بار

مجمع مدیران خیراندیش استان قم تشکیل شد

قم (پانا) - تشکیل مجمع مدیران خیراندیش استان قم با هدف تغییر در شیوه خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند گام مثبت دیگری برای مردمی کردن خدمات کمیته امداد است.

کد مطلب: ۸۹۷۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مجمع مدیران خیراندیش استان قم تشکیل شد

اولین گردهمایی مجمع مدیران خیراندیش استان قم با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد استان و 200 نفر از مدیران مدارس منتخب و تعدادی از خیران مدرسه ساز قم در سالن تالار آموزش مجتمع فرهنگی رفاهی فرهنگیان قم برگزار شد.
حمیدرضا شیخ الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تأکید بر اینکه امروز نگاه مردم به آموزش و پرورش متفاوت است از مدیران مدارس استان خواست با تلاش خود در روزهای پایانی سال جشن نیکوکاری متفاوتی نسبت به سالهای گذشته رقم بزنند.


وی با بیان اینکه مدیران و معلمان این مجموعه دراستان قم دانش آموزان را مانند فرزندان خود می دانند گفت: شاهد این ادعا این است که 33درصد از 17هزار حامی طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد، فرهنگیان استان هستند.
وی بازخورد جشن های عاطفه ها و نیکوکاری در سالهای گذشته را خاطر نشان کرد و گفت: امسال با تشکیل مجمع مدیران خیراندیش مدارس استان شیوه کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند تغییر خواهد کرد بدین شکل که پاکت های جشن نیکوکاری توسط مدارسی که در مناطق برخوردار استان قرار دارند بین دانش آموزان توزیع خواهد شد و از این کمک ها همه دانش آموزان استان بهره مند می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدیران مدارس استان خواست تا به صورت ویژه برای کمک به اهداف مجمع و دانش آموزان نیازمند همت کنند و اظهار امیدواری کرد که این ایده و اقدام پسندیده در پیشگاه الهی به عنوان باقیات صالحات برای حاضران در جلسه ثبت شود.
اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز در این گردهمایی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک واسطه خیر کمک ها و امانت های مردم و خیران را به دست نیازمندان می رساند گفت: در استان قم 41 هزار نفر در قالب 22 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند که این رقم نسبت به سال گذشته هفت هزار خانوار افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه تلاش کرده ایم با ایده های جدید در استان برای استان های دیگر الگو باشیم گفت: تشکیل مجمع مدیران خیراندیش هم یکی از اقداماتی است که می تواند شیوه های ارائه خدمت به دانش آموزان نیازمند را در استان تغییر دهد.
وی با تاکید بر اینکه از اهداف مهم کمیته امداد مردمی کردن خدمات آن توسط مساجد و مدارس است گفت: رسالت ما رسیدگی به نیازمندان است و چه بهتر که این کار به صورت مستقیم توسط این مجمع انجام شود.
وی با ارائه آمار و عملکرد کمیته امداد و تقویت اعتماد مدیران نسبت به این نهاد اظهار امیدواری کرد با ثبت تشکیل مجمع مدیران خیراندیش استان قم در آینده شاهد خیرات و برکات این کار خداپسندانه باشیم.
در پایان این مراسم از ۴۰نفر از مدیران نیکوکار منتخب در حمایت از دانش آموزان نیازمند تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار