در مصاحبه با پانا مطرح شد؛

واکنش مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به برخی گمانه زنی ها درباره تغییر مدیریت آموزش و پرورش استان

نخعی: نباید خیلی ذهن خود را به یک موضوع فرعی مشغول کنیم.

زاهدان (پانا) – به گفته‌ی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان کسی که امروز مسئولیت آموزش و پرورش استان را بپذیرد انسانی فداکار است که باید همه ما از او تشکر کنیم و کمکش کنیم.

کد مطلب: ۸۹۷۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به برخی گمانه زنی ها درباره  تغییر مدیریت آموزش و پرورش استان

خبرنگار پانا به سبب بروز برخی شایعات و گمانه زنی ها نسبت به تغییر مدیریت، جابجایی و خبر انتصاب نیروی غیربومی در راس آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان مصاحبه‌ای با مدیرکل آموزش و پرورش استان انجام داده‌ است که مشروح آن را در ذیل می خوانیم.

آیا مدیرکل آموزش و پرورش استان تغییر می کند؟ لطفا توضیح دهید.

جابجایی مدیران در تمامی سطوح و در دوره های زمانی مشخص و محدود یک موضوع کاملاً طبیعی و بنظر من لازم است. لذا نباید خیلی ذهن خود را به یک موضوع فرعی مشغول کنیم. اصل بر این است که همه ما تا هر لحظه ای که در هر جایگاه خدمتی هستیم خالصانه و با قوت خدمت کنیم و هر چه از دستمان بر می آید انجام دهیم . این حقیر هم تا آخرین لحظه ای که در این جایگاه باشم تمام تلاش خود را خواهم کرد.

بر اساس برخی گمانه زنی ها شایعات زیادی مبنی بر انتصاب مدیرکل غیر بومی مطرح است نظر شما در این‌باره چیست؟

در خصوص انتصاب نیروی بومی یا غیربومی که فرمودید تا جایی که بنده از فرایند انتصاب مدیران در وزارتخانه مطلعم، اصل بر شایسته گزینی است و البته اولویت نیز با نیروهای بومی است که خوشبختانه ما در استان نیروهای شایسته فراوانی داریم که می توانند در این شرایط سخت آموزش و پرورش استان را به خوبی مدیریت کنند. کسی که امروز مسئولیت آموزش و پرورش استان را بپذیرد بنظر بنده انسان فداکاری است که باید همه ما از او تشکر کنیم و کمکش کنیم.

توصیه شما به همکاران‌تان با توجه به شرایط فعلی، حساسیت های موجود و شایعات چیست؟

به همه مسئولان آموزش و پرورش هم توصیه می کنم و همواره توصیه و تاکید کرده‌ام که به مسائل فرعی و حاشیه ای خیلی توجه نکنند و با جدیت هر کسی کار خودش را انجام دهد.

به عنوان سوال آخر به نظر شما ملاک انتخاب مدیر کل آتی چه مواردیست؟

تا جایی که من می دانم دغدغه ی اصلی در انتخاب مدیر استان در وزارتخانه شایسته سالاری و بومی گذینی است لذا حتماً شایسته ترین فرد انتخاب خواهد شد. ان‌شاالله؛ پس خواهش می‌کنم این موضوع را بسپریم به وزارتخانه و فعلاً همه ما بپردازیم به کار و انجام وظیفه خودمان.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار