برگزاری جشن میلادحضرت فاطمه زهرا (س) توسط مخابرات منطقه خراسان جنوبی

بیرجند)پانا) - جشن با شکوهی همزمان با سالروز ولادت سلاله نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س)و روز زن و گرامیداشت مقام والای مادر با حضور تعدادی از بانوان شاغل در مخابرات منطقه خانواده هایشان در سینما بهمن بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن میلادحضرت فاطمه زهرا (س) توسط مخابرات منطقه خراسان جنوبی

در این مراسم محمد حسین عبدی زاده مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ،روز زن و پاسداشت مقام والای مادر را به تمامی بانوان و مادران تبریک گفت.

عیدی زاده ضمن اشاره به بارزترین خصوصیات حضرت صدیقه طاهره (س)،خاطر نشان کرد: صبر و شکیبایی حضرت فاطمه (س) از ویژگیهای بارز و مهم برای شناخت بیشتر ایشان است.

او با بیان صفات مقام بزرگ بانوی اسلام اظهار امیدواری کرد بانوان ما با شناخت کامل آن حضرت ، ایشان را سرلوحه زندگی خویش قرار داده تا بتوانند با تأسی و اقتدا به این بانوی قهرمان و نمونه، یک زندگی سالم و با سعادت داشته باشند.

عبدی زاده با اعتقاد به اینکه در مخابرات منطقه زمینه و بستر مناسبی برای رشد و ارتقای بانوان وجود دارد اظهارداشت: اعتقاد دارم عرصه برای پیشرفت بانوان باز است و خانم‌ها با دقت‌نظر، خلاقیت، انگیزه، پشتکار و تخصص خود توانسته اند گام‌های بزرگی درجهت تعالی و ترقی شرکت بردارند.

در ادامه بهلگردی مشاور امور بانوان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور پرشور همکاران وتبریک میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و روز زن از خانم خیاط به عنوان بانوی نمونه مخابرات منطقه نیز با اهدای هدیه ای به رسم یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سپس اختر کارشناس امنیت فناوری اطلاعات مخابرات استان مطالبی در خصوص امنیت فضای مجازی و اینترنت به منظور حفظ و نحوه نگهداری اطلاعات شخصی در نرم افزارهای اجتماعی و بانکی.... ایراد نمود.

گفتنی است در ادامه این روز مبارک ،جوایز برندگان خوش شانس کمپین های همراه اول نیز به حضورشان اهدا شد. سپس به بانوان حاضر در جلسه با نامهای فاطمه و زهرا به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید.

در پایان مراسم ،جهت تنوع و ایجاد شور و نشاط ،حضار به تماشای فیلم سینمایی دعوت شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار