مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر:

فعال بودن بُعد تربیتی باعث رشد بُعد آموزشی می شود

بوشهر(پانا)_مرتضی روان دوست گفت: اگر قرار است آموزشی تأثیرگذار در جامعه حاکم شود باید بُعد تربیتی بیش از گذشته فعال باشد.

کد مطلب: ۸۹۷۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فعال بودن بُعد تربیتی باعث رشد بُعد آموزشی می شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، مرتضی روان دوست در همایش تجلیل از دانش آموزان برتر دبیرستان های نجابت اظهار داشت: اگر قرار است آموزشی تأثیرگذار در جامعه حاکم شود باید بُعد تربیتی بیش از گذشته فعال باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر افزود: در آموزش و پرورش تطبیقی آموزش و پرورش های موفق دنیا نیز به این موضوع با نام دیگری و به نوعی به عنوان یک نوع آموزش در کمک به بعد آموزش نقش آفرینی می کند .

وی خطاب به دانش آموزان ادامه داد: اگر قرار است پیشرفت تحصیلی در مدرسه اتفاق بیفتد باید انگیزه را در خود تقویت کنید. انگیزه باعث می شود که ما به هدف خود برسیم.

این مقام مسئول بیان داشت: دو مقوله هوش و استعداد تحصیلی در کنار انگیزه برای رسیدن به هدف ما را کمک می کنند. طبق تحقیقات انجام شده در بین کسانی که هوش و استعداد یکسانی دارند فردی که انگیزه بیشتری دارد، موفق تر است.

روان دوست تأکید کرد: انگیزه به دوشکل اتفاق می افتد، یکی انگیزه درونی و یکی بیرونی. انگیزه بیرونی پول، مادیات، احترام و نمره کلاسی است ولی وقتی زمانی از آن بگذرد ماندگاری ندارد. انگیزه درونی ذاتی است و انسان به سمت هدف رهنمون می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار