برگزاری آیین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و میلاد حضرت فاطمه(س)

آیین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی و میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر و زن در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و میلاد حضرت فاطمه(س)

آیین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی و میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر و زن پیش از ظهر امروز در محل نماز خانه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با بیان اینکه ارتباط مستمر با خداوند متعال عامل موفقیت در کلیه امور است؛ گفت: التزام به حدیث کسا در شان حضرت فاطمه(س) و اهل بیت علیهم السلام همواره مورد تاکید معصومین و اولیای الهی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار داشت: هر روز، روز مادر است و باید قدر این نعمتهای الهی را بدانیم.

وی افزود: تبیین اسلام ناب محمدی در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و انحرافات فکری دانش آموزان باید مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان میز بیان کرد: از نظر حضرت فاطمه (س) تلاوت کلام الهی، نظاره بر جمال پیامبر خدا و انفاق در راه خدا چیزهایی هستند که در این دنیا دوست داشتنی است.

وی با اذعان به اینکه ذات آموزش و پرورش یک ذات تربیتی است؛ گفت: هر لحظه و هر مکان یک فرصت تربیتی برای معلم است.

قاسمی خاطر نشان کرد: بسط و توسعه مباحث دینی در مدارس و مبارزه با تفکرات انحرافی از اهداف شاخص امور تربیتی بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۱۱ شهید امور تربیتی تقدیم انقلاب اسلامی شده است؛ افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کلیه فعالیتی آموزشی و پرورشی را با رویکرد تربیتی تعریف کرده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جذب، آموزش و نگهداشت نیروهای متعهد تربیتی و توزیع متوازن فعالیتهای تربیتی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار