در گفت و گو با پانا

سیروس میمنت، بازیگر سریال نوروزی «ن ،خ»: صد قرن دیگر هم موضوع «ازدواج» محور اصلی فیلم‌های ایرانی است

تهران(پانا)- سیروس میمنت بازیگر و نویسنده از حضور درسریال جدید«ن ،خ» کار نوروزی سعید آقاخانی می‌گوید.

کد مطلب: ۸۹۷۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سیروس میمنت، بازیگر سریال نوروزی «ن ،خ»: صد قرن دیگر هم موضوع «ازدواج» محور اصلی فیلم‌های ایرانی است

میمنت درباره چگونگی انتخاب این نقش و همکاری دوباره‌ سعید آقاخانی به خبرنگار پانا گفت: «ن.خ» چندمین همکاری‌ام با آقاخانی است و نقشی که به عهده دارم از نقش‌های اصلی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: آقاخانی زمانی که با من تماس گرفت و پیشنهاد همکاری داد از من خواست سبیل بگذارم و گفت «هرچقدر به نقش و رفتارهای او نگاه می‌کنم یاد تو می‌افتم.»
بازیگر سریال «متهم گریخت» درباره همکاری با سعید آقاخانی گفت: در ابتدا که این نقش را پذیرفتم بسیار خوشحال بودم؛ سال‌های اولی که وارد سینما شده بودیم یعنی حدود 20 سال پیش، سریال «خانه به دوش» را با همکاری هم نوشتیم و زمانی که به سمت کارگردانی رفت باز هم ارتباطمان قطع نشد.
وی ادامه داد: آقاخانی مرد مهربان و خوش‌قلبی است اما زمانی که حرف کار می‌شود رفتارهایی از خود نشان‌ می‌دهد که اگر کسی او را نشناسد یا از سابقه دوستی ما خبر نداشته باشد فکر می‌کند ما همدیگر را نمی‌شناسیم. در کل کار برای او مهم تر از رفاقت است و سرکار بسیار جدی است.
«ن.خ» فضای شاد و مفرحی دارد
این بازیگر با اشاره به موضوع اصلی سریال «ن.خ» بیان کرد: این سریال موضوع بسیار خوبی دارد و فضا هم طنز و مفرح است. نقش «کیوان» را به عهده دارم که آدم خاصی است و رفتارهای خاصی هم دارد. در این فیلم پسر من قرار است با دختر آقای نوری که سعید آقاخانی این نقش را بازی می‌کند ازدواج کند اما دچار یکسری مشکلات و داد و ستدها می‌شوند.
وی افزود: فیلمبرداری از شهرستان آغاز می‌شود و به تهران می‌رسد.


ایرانیان به موضوع ازدواج برای فیلمسازی علاقه دارند
میمنت با اشاره به موضوع تکراری مجموعه «ن.خ» و علاقه مخاطبان تلویزیون به این موضوعات خاطرنشان کرد: صد قرن دیگر هم بگذرد محور و موضوع کلی فیلم‌های ایران همین خواهد بود زیرا نگاه مخاطبان تغییری نمی‌کند. تکرار چیز خوبی نیست اما مگر چند موضوع برای فیلمسازی وجود دارد؟ عشق، ازدواج، نفرت، حسادت، مرگ و خشونت دست‌مایه نویسنده‌اند که در کشور ما علاقه به موضوع ازدواج از همه بیشتر است.
وی ادامه داد: سریال «ن.خ» در مقایسه با دیگر سریال‌هایی که با موضوع ازدواج ساخته می‌شوند، تازگی دارد. فکر می‌کنم فیلم‌هایی که به این موضوع می‌پردازند باید بیشتر ساخته شوند و ازدواج کردن را از جهات گوناگون بررسی کنند و به مخاطب نشان دهند. جوانان گاهی به‌ دلیل نبود شناخت کافی و انتخاب نادرست دچار اشتباه می‌شوند و وصلت‌هایی صورت می‌گیرد که پایه و اساس درستی ندارند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به تعطیلات عید گفت: طبق رسم هر سال با خانواده همسرم دور هم جمع می‌شویم و به شمال می‌رویم.

مجموعه تلویزیونی ن.خ. به قلم امیر وفایی در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید می‌شود.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: حسن مصطفوی (مجری طرح)، امیرمعقولی (مدیرتصویربرداری)، محمد شاهوردی (صدابردار)، عباس عباسی (طراح گریم)،امین جهانی(طراح صحنه)، پگاه ترکی (طراح لباس)، مصطفی تنابنده (دستیارکارگردان)، ساناز بصیر (برنامه‌ریز)، کوروش جوان (عکاس)، محمدرضا دلنوازی (دستیار تولید)، مجید لعل سنجیان (مدیرتدارکات)، هادی اعتمادی مجد (مشاور رسانه‌ای).

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار