به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) :

مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و تجلیل از مقام زن برگزار شد

بجنورد (پانا)- با حضور مدیرآموزش وپرورش ، معاون آموزش ابتدایی و جمعی ازهمکاران خانم اداره آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ، نشستی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در محل دفتر معاون آموزش ابتدایی ، برگزارشد .

کد مطلب: ۸۹۷۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و تجلیل از مقام زن برگزار شد

محمود اسدی ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ضمن حضور در این نشست ، با تبریک ایام خجسته و مبارک روز زن و مقام مادر ، عنوان کرد: نام گذاری روز زن ،درس های جاودانه ای برای همه خصوصا" بانوان و زنان کشور ما دارد تا با آراستن خود به زیور تقوا ، عفاف ، دانش ،شجاعت،ایستادگی ،تربیت صحیح فرزند و اهمیت دادن به خانواده، در راه و مسیر حضرت زهرا(ع) حرکت کنند. .

افسانه وصال ، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به نقش زن در اسلام اسلامی بیان کرد: زن، می تواند دامنة شناخت و معرفت خویش را تا اعماق هستی رسوخ دهد و از ملک تا ملکوت را به تسخیر خویش در آورد و همة هستی را در اختیار خویش بگیرد و از تمامیت آن ابزار ، نردبانی بسازد تا به هدف نهایی آفرینش و حیات طیبه نایل گردد و زندگی حقیقی را در جوار قرب الهی و وصول به کمال مطلق جستجو نماید.

در پایان مدیریت و معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد از خواهران حاضر دراین نشست ، با اهداء لوح یادبود و شاخه گل ، تقدیر بعمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار