در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

رضا رویگری: بعضی‌ها منت می‌گذارند که به‌خاطر رعایت حالم نقش طولانی پیشنهاد نمی‌کنند

بین بازیگران ایرانی هیچکس صدای من را ندارد

تهران (پانا) – رضا رویگری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، از حال و هوای خود در روزهای بعد از بیماری می‌گوید.

کد مطلب: ۸۹۶۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رضا رویگری: بعضی‌ها منت می‌گذارند که به‌خاطر رعایت حالم نقش طولانی پیشنهاد نمی‌کنند

رویگری چندی است که از فضای سینما و تلویزیون دور بوده و به خانه‌نشینی بعد از بیماری محکوم شده است در گفت‌وگویی با خبرنگار پانا از فاصله‌ای که میان او و عرصه بازیگری افتاده است، ابراز ناخرسندی کرد.

وی درباره وضع سلامت خود گفت: مدت‌ها بود که فیزیوتراپی را به دلیل هزینه‌های سنگین آن کنار گذاشته بودم اما اخیراً با یک فیزیوتراپیست جدید صحبت کردم و قرار است از شنبه جلسات درمانی را از سر بگیرم.

رویگری افزود: حال جسمانی‌ام در مجموع بد نیست ولی حال روحی‌ام خوب نیست.

قرار بود بسیج هنرمندان به من کمکی کند که ان هم انجام نشد

وی در پاسخ به پرسشی درباره کمک‌های درمانی مراکز مرتبط با هنرمندان گفت: بیشتر هزینه‌های درمانی را خودم دادم و کمکی از جایی نگرفتم. اخیراً قرار بود از طرف بسیج هنرمندان کمکی برای روند درمان به من برسد که آن هم نرسید.

این بازیگر که امسال از ساخت فیلمی کوتاه به نام «تنهایی» با محوریت زندگی خود خبر داده بود، درباره آن گفت: فیلمبرداری «تنهایی» به پایان رسید و الان مرحله ساخت موسیقی و صداگذاری را طی می‌کند. امیدوارم بعد از پایان مراحل تولید بتوانیم در جشنواره‌های مرتبط حضور پیدا کنیم.

بازیگر «مختارنامه» در ادامه به داستان فیلم جدید خود اشاره کوتاهی کرد و گفت: نمی‌خواهم داستان را تعریف کنم ولی شروع داستان اسباب‌کشی یک خانواده به محل جدید است که در ادامه به سبب ماجراهایی که برای این خانواده و دوستشان اتفاق می‌افتد پای همسایه طبقه بالای‌شان نیز به ماجرا باز می‌شود که در واقع آن همسایه بالایی من هستم؛ مردی تنها و تنهایی‌هایش. تنهایی‌هایی که قصه حال و هوای این روزهای من است

وی ادامه داد: در داستان فیلم به موضوع ایدز هم پرداخته می‌شود که یکی از شخصیت‌های فیلم درگیر آن می‌شود.

باید صدایم را بار دیگر راه بیندازم

خواننده سرود معروف «ایران ایران» که طی سال‌های گذشته آلبوم «کازابلانکا» را با صدای خود منتشر کرده است درباره ادامه کار خوانندگی ابراز امیدواری کرد و گفت: باید صدایم را دوباره راه بیندازم. برای این کار نیاز به مکانی مناسب برای تمرین دارم. این موضوع این روزها نگرانم کرده است. صدا و حنجره برای یک بازیگر فاکتور مهمی است که در کشور ما البته کمتر بازیگری هست که صدای خوب هم داشته باشد و باید بگویم میان بازیگرهای ایرانی هیچکس صدای مرا ندارد.

رویگری در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد خوبی برای بازی در فیلم دارد؟ می‌گوید: نقش‌هایی پیشنهاد می‌شود ولی اغلب در حد نقش‌های کوتاه، در یک سکانس و آن هم از همان اول به تو می‌گویند که پولی ندارند به تو بدهند. حتی گاهی منت می‌گذارند که رعایت حال مرا می‌کنند اگر نقش طولانی پیشنهاد نمی‌کنند. من به آنها می‌گویم لازم نیست مراعات مرا بکنید، من کوهنوردی هم می‌روم.

گفت‌وگو: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار