معاون نهضت سواد آموزی: کار با رایانه یاور سواد آموزان بزرگسال در زندگی و تعاملات اجتماعی است

پانا (قم) - معاون نهضت سواد آموزی قم گفت: آموزش  مهارت مقدماتی کار با رایانه؛ سواد آموزان بزرگسال را در زندگی و تعاملات اجتماعی  کمک می کند.

کد مطلب: ۸۹۶۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون نهضت سواد آموزی: کار با رایانه یاور سواد آموزان بزرگسال در زندگی و تعاملات اجتماعی است

محمد رضا قاسمی نیا معاون نهضت سواد آموزی قم در مصاحبه اختصاصی با پانا اظهار کرد: در کنار آموزش های سوادآموزی دوره انتقال؛ آشنایی و یادگیری کاربارایانه برای یکصد نفر ازسوادآموزان حاضر در این دوره از ماموریت های زیرساختی و توسعه ای سواد آموزی استان می باشد.
معاون سواد آموزی قم تصریح کرد: کم سوادان بزرگسال جامعه هم مانندسایر افراد حق دارند تا از امکانات و خدمات الکترونیکی بهره گیری کنند که مستلزم یادگیری مهارت کار با رایانه هستند و باید دستگاه های مربوط زمینه حضور و استفاده آنان را از دوره های آموزشی فراهم نمایند.
وی افزود: کلاس های آموزشی مهارت کار با رایانه را اجرا میکند و آموزش زبان انگلیسی و اصطلاحات رایانه و استفاده صحیح از این ابزار و تکنولوژی را همراه با آموزش دوره انتقال که برابر با پایان دوره ابتدایی می باشد در برنامه های اولویت دار سال ۱۳۹۷ قرارداده و با استقبال و رضایت سوادآموزان بزرگسال مواجه هستیم.
قاسمی نیا یادآور شد: یادگیری و آموزش مهارت کار با رایانه در کلاسهای نهضت سوادآموزی؛ سوادآموزان را که بیشتر آنان از مادران و ارکان خانواده و جامعه هستند و در ارتباط درسی و تربیتی فرزندان و دانش آموزان و پیشرفت و خودباوری کمک می کند. و از فرصت فضای مجازی به صورت سالم و به موقع استفاده خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار