انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان سمنان برگزار شد

سمنان(پانا) - مجمع عمومی دبیران منتخب مجامع اعضاء و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی سراسر استان و انتخابات هیأت رئیسه مجامع ٤ گانه استانی و نمایندگان پیشتازان استان در مجمع کشوری امروز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان سمنان برگزار شد

اسحاق اکبری، رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان در این انتخابات که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، مربیان و اعضا تشکل پیشتازان برگزار گردید، ضمن تشکر از حضور بی سابقه و باشکوه پیشتازان استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مردم ما دراین صحنه نشان دادند علی رغم برخی مشکلات موجود ناشی از کارشکنی ها و دسیسه های دشمن، همچنان عاشق و مرید ولایت و پاسدارخون شهدا هستند و پای آرمان های بزرگ انقلاب ایستاده اند.

وی ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران دلاور مدافع میهن گفت: پیشتازان سازمان دانش آموزی، این اقدام رذیلانه گروهک های تکفیری را شدیدا محکوم می نمایند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، در خصوص شیوه انتخابات گفت: این انتخابات در سه مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن در سطح مناطق و نواحی 12 گانه استان برگزار شده و امروز مرحله دوم آن برگزار خواهد شد و نمایندگان استان جهت معرفی به کشور و شرکت در مرحله سوم انتخابات معرفی خواهند شد.

اکبری ادامه داد: در این انتخابات که با حضور 22 مدیر و کارشناس سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان برگزار شد، 132 نفر از اعضا و مربیان شهرستان ها و مناطق استان که شامل 66 دانش آموز دختر و پسر، 66 مربی مرد و زن است با هم به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: منتخبین به مدت دو سال نمایندگان مجامع استان در سطح کشور هستند و امیدوارم سفیران و نمایندگان خوبی برای جامعه مربیان و دانش آموزان استان باشند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان بیان کرد: در پایان به هر یک از اعضا که مایل به شرکت در انتخابات بودند، زمانی اختصاص داده شد تا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود بپردازند و رای‌گیری انجام شد.

6 مربی و 6 دانش‌آموزی که بیشترین رأی را آورده‌اند، از هر بخش به عضویت مجمع کشوری در خواهد آمد.

نفرات برگزیده مجامع استانی به این ترتیب است:

*مجمع استانی اعضای پسر:

1- امیررضا عامریان به عنوان رئیس

2- علی رضا نادعلی زاده به عنوان نائب‌رئیس

3- امیرحسین پاکزادیان به عنوان منشی

*مجمع استانی مربیان مرد:

1- محسن یحیوی زنجانی به عنوان رئیس

2- محمدعلی سوهانی به عنوان نائب‌رئیس

3- رمضان حسنیان به عنوان منشی

*مجمع استانی اعضای دختر:

1- حدیثه محسنی ملردی به عنوان رئیس

2- صبا کمندی به عنوان نائب‌رئیس

3- هانیه شیری به عنوان منشی

*مجمع استانی مربیان زن:

1- الهه صبوری به عنوان رئیس

2- معصومه بیگلری به عنوان نائب‌رئیس

3- فاطمه تاج گلی به عنوان منشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار