پای پیامک‌های تهدیدآمیز دوباره به مجلس باز شد

لاریجانی خطاب به وزارت اطلاعات: موضوع پیامک‌های تهدیدآمیز را پیگیری کنید

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات خواست تا مساله ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز را پیگیری کند.

کد مطلب: ۸۹۶۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پای پیامک‌های تهدیدآمیز دوباره به مجلس باز شد

هانیه افتخاری - جهانبخش محبی‌نیا، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 98 کل کشور خبر از ارسال پیامک تهدیدآمیز به صورت گسترده برای نمایندگان مجلس داد.

او اظهار کرد: «پیامکی برای همه نمایندگان ارسال شده است که به همین دلیل متن آن را می‌خوانم: "چه اردوگاه اشرف منافقان در عراق و چه مجلس شورای منافقین در تهران، هیچ فرقی با هم ندارند، فقط به فکر خودتان و آشوب و فتنه‌اید.»

محبی‌نیا بعد از قرائت متن این پیامک، بیان کرد: «این کسی که این پیامک‌ها را ارسال کرده، به دنبال ترور، تخطئه و خشونت است. کسی که این پیامک را ارسال کرده است با TNT می‌آید و عملیات کور و منافقانه‌ای را انجام می‌دهد.»

او در بخش دیگری از اظهارات خود از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که به وزارت اطلاعات «دستور» دهد این شماره را پیگیری و برخورد کند چراکه به عقیده او «عدم کنترل این افراد باعث ایجاد مشکلات زیادی در جامعه می‌شود.»

این نماینده نزدیک به اصولگرایان قوه‌مقننه در ادامه اقدام به قرائت شماره تلفن همراه ارسال کننده این پیامک تهدیدآمیز برای نمایندگان پرداخت.

نماینده مردم میاندوآب گفت: «شماره ای که پیامک زده است ۴۹.....۰۹۲۲ است. با توجه به این که شماره و منشاء پیامک مشخص است شما (لاریجانی) به وزارت اطلاعات دستور دهید این فرد را پیدا کرده و با او برخورد جدی کند.»

محبی‌نیا در خاتمه اظهارات خود نیز بیان کرد: «مرگ بر افرادی که پشت این تفکر و بیانات و تهدید هستند. این باعث پرورش نیروهایی می‌شود که به جز بی‌ادبی و بی‌احترامی به قانون چیزی ندارند.»

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه در پاسخ به اظهارات نماینده مردم میاندوآب با انتقاد از رواج ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای مسئولان مختلف کشور به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: «وزارت اطلاعات موضوع را پیگیری کند. این رفتار ناصحیح در کشور مشکل ایجاد کرده است.»

او تصریح کرد: «البته یک فردی حرف نادرستی زده است، افرادی که اخلاق کثیف سیاسی دارند، به‌ هر حال وجهی ندارد که این موضوعات را محل اعتنا قرار دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار