انتخابات مجامع استانی اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی استان برگزار شد

هرمزگان (پانا)- با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر اعتمادی و مرادپور نماینده اداره حراست آموزش و پرورش استان و اعضای هیئت اجرایی و نظارت، انتخابات مجامع استانی اعضاء و مربیان تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در محل سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی و تربیتی غدیر بندرعباس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع استانی اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، انتخابات مرحله استانی، برابر شیوه نامه ی اجرایی انتخابات مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی به تفکیک جنسیت به منظور انتخاب هیئت رئیسه مجامع استانی و معرفی نمایندگان هیئت رئیسه مجامع کشوری اعضاء و مربیان امروز یکشنبه پنجم اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار گردید .

مدیر سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: این انتخابات در سه مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن در سطح مناطق و نواحی و شهرستان های تابعه ۲۲گانه استان برگزار شده و امروز مرحله دوم آن برگزار گردید و نمایندگان استان جهت معرفی به کشور و شرکت در مرحله سوم انتخابات معرفی خواهند شد .

دکتر اعتمادی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این انتخابات استفاده از ظرفیت توان فکری و خلاقیت های اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی در طراحی برنامه ها و فعالیت های سازمان، افزایش مشارکت آنها در اجرایی نمودن فعالیت های سازمان برحسب نیاز و ضرورت و انسجام بخشی به فعالیت های اعضاء و مربیان می باشد.

وی تعداد هیئت رئیسه مجامع اعضاء و مربیان استان هرمزگان را ۵ نفر به تفکیک جنسیت بیان نمود و اظهار داشت : مدت زمان عضویت در این مجمع دو سال خواهد بود.

دکتر اعتمادی اظهار امیدواری کرد، منتخبین استانی، سفیران قابل و شایسته ای برای جامعه مربیان و دانش آموزان استان باشند تا الگویی مناسب و برتر برای دانش آموزان و مربیان عضو تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی تلقی گردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار