دولت از توسعه کسب و کارهای نوپا حمایت می‌کند

یزد (پانا) - توسعه کسب و توسعه منابع استاندار یزد گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا، دارای نوآوری و فناورانه است.

کد مطلب: ۸۹۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دولت از توسعه کسب و کارهای نوپا حمایت می‌کند

روز شنبه چهارم اسفندماه کمیته تخصصی کاهش موانع فعالیت کسب و کارهای مجازی به ریاست "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ‌و اعضای این کمیته در استانداری یزد برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این نشست هدف از تشکیل این کمیته تخصصی را حمایت از کسب و کارهای قانونی دانست که در بستر فضای مجازی شکل می گیرند.
"علی زینی وند" ادامه داد: کسب و کارهای نوپا با توجه به بازار عرضه و تقاضا، خدمات سریع تر و ارزان تر مورد استقبال مردم واقع شده ‌است و رشد قابل توجه و امیدوارکننده شرکتهای دانش بنیان و شتاب دهنده در استان را نیز شاهد بوده ایم.
وی افزود: دستگاه‌های قانون‌گذار و تصمیم‌گیرنده از تحولات کسب و کارهای نو، کمی عقب ماندند که البته این به رشد فزاینده و سریع این کسب و کارها باز می‌گردد.
‌زینی وند خاطرنشان کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید به ویژه با سیاست های معاون علمی و فناوری ریاست محترم جمهور حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا، دارای نوآوری و فناورانه است و در این رابطه در استان یزد نیز اقدامات خوبی انجام شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با تأکید بر پرهیز از نگاه و وضع قوانین سنتی در حوزه کسب و کارهای نوپا آسان ترین و بهترین راه برای تغییر این نوع نگاه را، انتخاب مدیرا‌نی دانست که مجهز به دانش روز دنیا هستند و درک درستی از فعالیت در رابطه با این نوع کسب و کار ها دارند.
زینی وند در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: در یکی دو سال آینده مسیر فعالیت های شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا و فناورانه در کشور و استان بسیار مطلوب تر از گذشته باشد و با وجود جوانان نخبه و خوش فکر در این حوزه شاهد ایرانی متفاوت در آینده باشیم.
"محمدحسین زارع" مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری یزد نیز در این جلسه با اشاره به جزئیات شیوه نامه تشکیل و نحوه عمل کمیته تخصصی کاهش موانع فعالیت کسب و کارهای مبتنی بر فضای مجازی که در ۱۳ ماده و دو تبصره به استانها ابلاغ گردیده است از همه فعالان کسب و کار در این حوزه ‌خواست موانع و مشکلات احتمالی کاری خود را به حوزه فناوری اطلاعات استانداری منعکس نمایند تا در دستورکار این کمیته تخصصی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار