معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:اقدامات ستاد سفر آسیب شناسی شود

بیرجند (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بابیان اینکه اقدامات سال های قبل ستاد خدمات سفر در کمتیه ها مورد آسیب شناسی قرارگیرد ، ادامه داد: مسئولین کمیته ها بگونه ای برنامه ریزی کنند تا شاهد این آسیب ها در سال جاری و نوروز سال ۹۸ نباشیم و این اشکالات به کمترین حد ممکن برسد.

کد مطلب: ۸۹۶۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:اقدامات ستاد سفر آسیب شناسی شود

سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفراستان با بیان اینکه کمیته های زیرمجموعه این ستاد اقدامات و گزارش کار خود را نهایتاً تا ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ به دبیرخانه ارائه نمایند ، افزود: تمام فعالیت های کمیته ها چه نوع عملکرد و چه فعالیت های عمومی آنها از طریق کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات که در استانداری مستقر است مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته به استاندار محترم و مرکز ارائه خواهد شد.

علوی مقدم بابیان اینکه اقدامات سال های قبل این ستاد در کمتیه ها مورد آسیب شناسی قرارگیرد ، ادامه داد: مسئولین کمیته ها بگونه ای برنامه ریزی کنند تا شاهد این آسیب ها در سال جاری و نوروز سال ۹۸ نباشیم و این اشکالات به کمترین حد ممکن برسد.



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه رعایت شئون اسلامی در همه موضوعات باید به طور جد مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: توجه به حرمت ها دینی و اسلامی از خطوط قرمزی است که باید به طور جددر موضوعات و مباحث مرتبط با گردشگری مورد توجه قرار گیرد.


وی بابیان اینکه از ظرفیت های مردمی و شوراهای محلی برای معرفی آداب و رسوم هر منطقه برای آشنایی گردشگران با رسوم بومی هر منطقه استفاده شود، افزود: در نوروزگاه ها توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به مقام شامخ شهدا از اصول مهمی است که باید به طور جد مورد توجه قرار گیرد.


علوی مقدم با تاکید بر اینکه کمیته آمار و اطلاعات در جمع بندی آمار و اطلاعات باید جدی تر از سال های قبل ورود کند ، افزود: این آمار از طریق سخنگوی ستاد به اطلاع مردم و مسئولین عزیز خواهد رسید تا از موازی کاری و ارائه آمارهای مختلف و متناقض جلوگیری گردد.



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی،با بیان اینکه در مهلت باقی مانده تمامی کمیته ها باید تشکیل جلسه دهند ، افزود: فرمانداران نیز نسبت به تشکیل ستاد خدمات سفر در شهرستان های خود اقدام لازم را صورت دهند؛ این در حالیست که یکی از مهمترین ملاک های ارزیابی کمیته ها ، همین تشکیل جلسه و برنامه ریزی لازم در این رابطه خواهد بود.

وی پرهیز از نگاه های بخشی را مورد تاکید جدی قرار داد و افزود: همه دستگاه ها باید در این زمینه نگاهی استانی داشته باشند و در معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان با این نگاه ورود کنند تا بتوان نتیجه مناسب را به دست آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار